U-News » Здоров'я » Які продукти підвищують ризик смертності, навіть якщо ви не їсте м'яса
Всі новини

Які продукти підвищують ризик смертності, навіть якщо ви не їсте м'яса

Здоровим варіантом харчування може бути середземноморська дієта. Крім того, багато хто відмовляється від м'яса для зміцнення організму. Але, як з'ясувалося, навіть у цьому випадку один різновид продуктів все ще залишається небезпечним.

Дослідження, результати якого було опубліковано у виданні American Journal of Clinical Nutrition, показало, що ультраперероблені продукти збільшують ймовірність смертності. Це дослідження проводилося в Університеті Лома Лінда, і в цьому проекті взяли участь понад 75 тисяч людей.

Вчені виявили, що ризик смертності був підвищений при цьому і у вегетаріанців, і тих, хто їсть м'ясо. Іншими словами, якщо ви постійно будете їсти продукти, які зазнали глибокої обробки, то проживете менше.

При вживанні таких продуктів у великих кількостях підвищується ризик смертності від усіх причин, від респіраторних (хронічна обструктивна хвороба легень), неврологічних (недоумство, хвороба Паркінсона) захворювань, хвороб нирок.

Серед таких продуктів - солодощі, яблучний пиріг, кукурудзяні чіпси, булочки, хліб в упаковці.

Ще фахівці з'ясували, що скорочує життя і червоне м'ясо. Так, якщо його вживати щодня приблизно по 42,5 грами, то ризик смертності підвищиться на 8 відсотків.


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
32 713
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
29 077
Батько зробив гігантське тату на лобі після того, як програв суперечку своєму синові
19 132
Симптоми міні-інсульту, на які потрібно відразу звернути увагу
17 860
Наталка Денисенко після зміни прізвища показалася голою у ліжку з чоловіком на третій день весілля
17 370
Найнебезпечніший напій для серця: що медики радять виключити з раціону
11 628
Тату замість дієти: чоловік «набив» собі омріяний прес до пляжного сезону
11 201
Його вважали божевільним: чоловік висадив 11 тисяч дерев і вразив усіх результатом
10 613
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
10 387
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
9 975
Не їжте його ввечері: дієтологія назвала заборонений продукт перед сном
9 961
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
8 876
«Усього одна пляшка на день»: що насправді відбувається з організмом від щоденного пива
8 386
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
Фейловий вихід до народу: Путін зустрівся з росіянами на порожній заправці
0
«Виведіть його зі сцени!»: у мережі розкрили подробиці скандальних виходів Дана Балана на приватних вечірках
0
У Росії палає через українські хіти: як відома співачка відреагувала на чергові закиди Кремля
0
Найкрасивіше небесне шоу року: що принесе потік Персеїд кожному знаку Зодіака
0
Куди зникають гроші: 10 неочевидних витрат, які ви допускаєте щодня і самі цього не помічаєте
0
Наснилось, що померла людина: що кажуть сонники та чому не варто лякатись
0
Анатолій Анатоліч розповів про стосунки з Владом Ямою й чи гостює у нього в США
0
Сигнали, які ми ігноруємо: як наприкінці літа зрозуміти, що організму критично бракує магнію
0
Три знаки зодіаку, яким сьогодні важливо аналізувати інформацію, що надходить
0
Онук Софії Ротару здивував змінами у зовнішності: який вигляд має Анатолій Євдокименко, що втік за кордон
0
«Сардинмаксинг» захопив соцмережі: чому всі раптово почали їсти цю рибу
0
«Оля сказала правду»: Потап заступився за Полякову та назвав її «сталевими яйцями»
0
Чи справді секс лікує від стресу: науковці дали остаточну відповідь

Секс справді може знизити рівень стресу, але заспокійливий ...

Психологи назвали вік, коли дитину вже можна залишати саму вдома

Психологи пояснили, що готовність дитини залишатися без ...

Подарунки й раптова ніжність: психологиня назвала неочевидні ознаки зради

Реакція людини після викриття може сказати про зраду ...