U-News » Здоров'я » Лікарі назвали кашу, яка покращує роботу серця
Всі новини

Лікарі назвали кашу, яка покращує роботу серця

Усі ми пам'ятаємо вівсянку з дитинства. Це найкорисніша їжа у світі, як казали нам батьки.

Але чим саме така добра вівсяна каша?

Дізнайтеся 7 несподіваних причин зробити вівсянку частиною здорового сніданку.

Почуття ситості до обіду

Це те, що може зробити одна маленька порція вівсяної каші. Бета-глюкан, що міститься в вівсі, стабілізує рівень цукру в крові, а це означає, що не відчуєте раптове нестримне бажання з'їсти шоколадне печиво чи шматок солодкого торта. Крім того, нещодавні дослідження довели, що вживання вівсянки за три години до тренування допомагають підвищити витривалість та силу.

Користь цілісного зерна

Вівсяна крупа майже завжди обробляється із збереженням живильних висівок та зародків зерна; виняток становлять лише особливо ніжні вівсяні пластівці швидкого приготування.

Знижує рівень холестерину

Харчові волокна, що містяться в вівсі, значно знижують рівень холестерину в крові.

Доведено, що вживання 3г харчових волокон вівса (це приблизно одна порція вівсяної каші або одна чашка вівсяних пластівців швидкого приготування або мюслей) допомагає знизити загальний рівень холестерину на 8-23%.

Містить цінні антиоксиданти

Антиоксиданти допомагають зберегти молодість та здоров'я. Але цікаво, що містяться вони не лише у свіжих овочах та фруктах, як ми звикли думати. Ранкову порцію вівсянки сміливо називати супер-сніданком, тому що вона містить необхідну кількість антиоксидантних сполук – авенантрамідів.

Протизапальна дія

Доведено, що антиоксиданти, що містяться у вівсянці, перешкоджають розвитку запальних процесів в організмі, зменшуючи ризик виникнення ожиріння, онкологічних та кардіологічних захворювань.

Допомагає зберегти здоров'я серця

Численні дослідження показують, що люди, які вживають у своєму раціоні близько 20 грам клітковини на день (що міститься в кількох порціях каші) мають нижчі ризики виникнення серцево-судинних захворювань - на 10-12%

Профілактика раку

Дослідження, проведені американським співтовариством раку, підтверджують ефективну дію клітковини, зокрема з вівсяного зерна, у профілактиці онкологічних захворювань. Доведено, що жінки, які щодня вживають клітковину у достатній кількості, мають на 50% менший ризик захворювання на рак молочної залози, повідомляється у виданні International Journal of Epidemiology.

З дитинства нам усі твердять, що вівсяна каша дуже корисна. Але чи справді це так?

Бета-глюкан, який містить вівсянка, дозволяє зберегти почуття ситості на весь день. Крупа після обробки зберігає всі корисні висівки, які мають позитивний вплив на організм. Вівсянка дозволяє регулювати рівень холестерину в крові.

Дана каша містить корисні антиоксиданти, які дозволяють зберегти молодість та пружність шкіри. Блокує можливість утворення запальних процесів.

Складно навіть подумати, але ця каша знижує ризик розвитку серцево-судинних захворювань і навіть раку.


Читають Коментують
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
28 010
Який хліб підвищує цукор, а який — ні: вибір фахівців
17 327
«Святі каченята!»: мережу підірвав кумедний випадок з 6-річною дівчинкою, яка епічно вилаяла повітряну тривогу
16 826
Найдорожче полювання в історії: чим насправді виявився загадковий об'єкт, який Пентагон збив ракетою за пів мільйона доларів
14 450
Названо найдобріші знаки зодіаку: вони нікому не заподіють зла
14 273
Названо зовнішні симптоми небезпечно високого рівня холестерину
13 714
Лікарі розповіли, від яких продуктів слід відмовитись при високому холестерині
12 028
Як прожити довше: названо “правильне поєднання” фруктів і овочів для довголіття
11 753
Названо сім попереджувальних симптомів жирової хвороби печінки
11 657
Медики з'ясували, люди з якою групою крові більш схильні до алкоголізму
11 197
Абсурд пробив чергове дно: у РФ зліпили дитячий атракціон «Орєшнік» і миттєво зганьбилися
10 872
Науковці виявили несподіваний вплив кави на печінку
10 807
Олег Винник осоромився новою витівкою: зірка загавкав посеред вулиці в Празі
10 154
Названо найдобріші знаки зодіаку: вони нікому не заподіють зла
1
Нова заява Мерца: що німецький канцлер сказав про Україну
0
Секрет королеви подіуму: Жизель Бундхен показала ідеальні ноги у сукні з максимально високим розрізом
0
"Вийшов з ладу": Тарас Тополя після розлучення відмовився від серйозних стосунків і назвав причину
0
Потап терміново звернувся до фанатів: шахраї від його імені просять гроші
0
Зупиніться, поки не пізно: лікарка назвала трендові дієти, які руйнують жіночий організм ізсередини
0
Забудьте про довге прибирання: правило однієї хвилини запобігає безладу в домі
0
Тріскаються плоди і жовтіє листя: ця помилка повільно руйнує врожай помідорів
0
Шість знаків Зодіаку здійснять усі свої найзаповітніші мрії до кінця червня
0
Жодних делікатесів: що додавала у свою ранкову тарілку королева Британії Єлизавета II
0
Сусіди скаржаться на гавкіт собаки: коли власник може отримати штраф
0
Камалія знову в лікарні: співачка повідомила про погіршення стану
0
Що посадити біля троянд: рослини, які захищають від шкідників і бур’янів
0
Смачна і свіжа полуниця: найкраще закручування на зиму, яке варто зробити вже сьогодні

Якщо ви любите ласувати полуницею не лише в сезон, таке ...

Закохатися, перебуваючи у шлюбі: чому це стається навіть у щасливих стосунках

Багатьом здається, що справжнє кохання автоматично захищає ...

Чому інтим у басейні може бути небезпечним: пояснення експертів

Інтим у воді може здаватися привабливою ідеєю, однак ...