U-News » Здоров'я » Лікарі довели, що пиво продовжує життя
Всі новини

Лікарі довели, що пиво продовжує життя

Дослідження підтверджують, що чоловіки, які випивають одну склянку пива на день, на 81% частіше доживають до столітнього ювілею.

Про корисні властивості пива люди знають давно, і все-таки відкриваються нові і нові властивості цього дивовижного напою, пише Гламур.

Вчені з Маастрихтського університету в Нідерландах виявили пряму залежність між довгожительством та вживанням пива. Вони проводили дослідження упродовж 20 років, респондентами стали 5500 осіб.

Експерименти показали, що одна склянка пива, що випивається щодня, підвищує ймовірність для чоловіків дожити до 100-річного ювілею на 81%. Для жінок, до речі, шанси підвищувалися лише на 30%.

Таким чином, дослідники впевнені: “Спостереження підтверджують, що алкоголь у малих дозах служить для профілактики серцево-судинних захворювань, знижуючи високу смертність від них”.

Проте фахівці звертають увагу на те, що не варто змінювати свій спосіб життя людям, які абсолютно не вживають алкоголь, оскільки дослідження проводилися на іншій групі людей.


Читають Коментують
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
27 784
Він був ошелешений: дівчина за допомогою купальника оригінально розіграла коханого
17 847
Який хліб підвищує цукор, а який — ні: вибір фахівців
17 122
«Святі каченята!»: мережу підірвав кумедний випадок з 6-річною дівчинкою, яка епічно вилаяла повітряну тривогу
16 539
Найдорожче полювання в історії: чим насправді виявився загадковий об'єкт, який Пентагон збив ракетою за пів мільйона доларів
13 430
Лікарі розповіли, від яких продуктів слід відмовитись при високому холестерині
11 885
Названий ідеальний овоч для захисту від смертельних порушень серця
11 725
Як прожити довше: названо “правильне поєднання” фруктів і овочів для довголіття
11 658
Названо сім попереджувальних симптомів жирової хвороби печінки
11 525
Абсурд пробив чергове дно: у РФ зліпили дитячий атракціон «Орєшнік» і миттєво зганьбилися
10 678
Науковці виявили несподіваний вплив кави на печінку
10 676
Кардіологи назвали явні ознаки смерті, що наближається
10 279
Медики назвали продукти харчування, які «вбивають» нирки
8 669
Італійці рятуються від спеки без кондиціонера: три прості хитрощі для прохолоди вдома
0
Удача сама йде в руки: одному знаку Зодіаку доля готує унікальний шанс до кінця тижня
0
Куди зник Павло Костіцин: де під час війни перебуває ексведучий "Битви екстрасенсів" і чим займається
0
Міша Романова опинилася під крапельницями: що сталося з ексучасницею “ВІА Гри”
0
Відчайдушний маркетинг в Криму: готелі пропонують трішки бензину за бронювання
0
Леся Нікітюк показала в повний зріст сина Оскара, якому скоро один рік
0
Третя дитина Бреда Пітта офіційно зреклася його прізвища: за що діти Анджеліни Джолі ненавидять батька
0
Ексдружина Остапчука позбулася його прізвища через чотири роки після розлучення й зробила заяву
0
Раковина блищатиме від чистоти без соди чи оцту: одна хитрість
0
Не списуйте на втому: відомий онколог закликав терміново перевіритися, якщо у вас з'явився цей симптом
0
Названо ангела-охоронця за датою народження: як знайти свого покровителя
0
Огірки ростуть кривими та жовтіють: що терміново потрібно зробити
0
Головного врожаю вже не буде: одна помилка під час поливу, яка змушує цибулю цвісти
0
Смачна і свіжа полуниця: найкраще закручування на зиму, яке варто зробити вже сьогодні

Якщо ви любите ласувати полуницею не лише в сезон, таке ...

Закохатися, перебуваючи у шлюбі: чому це стається навіть у щасливих стосунках

Багатьом здається, що справжнє кохання автоматично захищає ...

Чому інтим у басейні може бути небезпечним: пояснення експертів

Інтим у воді може здаватися привабливою ідеєю, однак ...