U-News » Здоров'я » Лікарі назвали напій, який запобігатиме інфаркту
Всі новини

Лікарі назвали напій, який запобігатиме інфаркту

Про користь зеленого чаю лікарі розповідали не раз. Раніше вчені повідомляли про створення наночастинок на основі екстракту цього напою, які можуть знищувати майже всі ракові клітини в легенях людини.

Нові дослідження продемонстрували, що в напої є елемент Галлат епігалокатехіну, який добре справляється із закупорками судин, що призводять до хвороби. Американські медики з’ясували, що від інфаркту людини може врятувати звичайний зелений чай. За їхніми словами, об’єднана діяльність різних молекул, полісахариду та гепарину перешкоджає закупорці коронарних судин. Лікарі також додали, що ця методика допомагає далеко не у всіх випадках, пишуть UAновини.

Про користь зеленого чаю лікарі розповідали не раз. Насамперед науковці Університету Суонсі розробили наночастинки на основі екстракту цього напою, які можуть знищувати майже всі ракові клітини в легенях людини. Частинки виникли при змішуванні сульфіду натрію, сульфату кадмію та екстракту чаю.

Вони являють собою структури, що поглинають світло та породжують нові види електромагнітних хвиль. Якщо наноточки розташовуються всередині клітин, вони виділяють велику кількість молекул, що їх вбивають.


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
32 682
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
29 029
Батько зробив гігантське тату на лобі після того, як програв суперечку своєму синові
19 127
Симптоми міні-інсульту, на які потрібно відразу звернути увагу
17 822
Наталка Денисенко після зміни прізвища показалася голою у ліжку з чоловіком на третій день весілля
17 342
Найнебезпечніший напій для серця: що медики радять виключити з раціону
11 615
Тату замість дієти: чоловік «набив» собі омріяний прес до пляжного сезону
11 190
Його вважали божевільним: чоловік висадив 11 тисяч дерев і вразив усіх результатом
10 595
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
10 365
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
9 956
Не їжте його ввечері: дієтологія назвала заборонений продукт перед сном
9 935
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
8 873
«Усього одна пляшка на день»: що насправді відбувається з організмом від щоденного пива
8 375
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
У Росії палає через українські хіти: як відома співачка відреагувала на чергові закиди Кремля
0
Найкрасивіше небесне шоу року: що принесе потік Персеїд кожному знаку Зодіака
0
Куди зникають гроші: 10 неочевидних витрат, які ви допускаєте щодня і самі цього не помічаєте
0
Наснилось, що померла людина: що кажуть сонники та чому не варто лякатись
0
Анатолій Анатоліч розповів про стосунки з Владом Ямою й чи гостює у нього в США
0
Сигнали, які ми ігноруємо: як наприкінці літа зрозуміти, що організму критично бракує магнію
0
Три знаки зодіаку, яким сьогодні важливо аналізувати інформацію, що надходить
0
Онук Софії Ротару здивував змінами у зовнішності: який вигляд має Анатолій Євдокименко, що втік за кордон
0
«Сардинмаксинг» захопив соцмережі: чому всі раптово почали їсти цю рибу
0
«Оля сказала правду»: Потап заступився за Полякову та назвав її «сталевими яйцями»
0
Готуйте кишені та бажання: 4 знаки Зодіаку, яких чекає шалений успіх до кінця серпня
0
Воюють із привидами: РФ відрапортувала про «взяття» села на Харківщині, що зникло 30 років тому
0
Чи справді секс лікує від стресу: науковці дали остаточну відповідь

Секс справді може знизити рівень стресу, але заспокійливий ...

Психологи назвали вік, коли дитину вже можна залишати саму вдома

Психологи пояснили, що готовність дитини залишатися без ...

Подарунки й раптова ніжність: психологиня назвала неочевидні ознаки зради

Реакція людини після викриття може сказати про зраду ...