U-News » Здоров'я » Медики з’ясували, скільки пляшок пива може викликати інсульт
Всі новини

Медики з’ясували, скільки пляшок пива може викликати інсульт

Додати як бажане джерело в Google

Люди, які споживають алкоголь від помірного до сильного, схильні до підвищеного ризику інсульту.

Якщо молоді люди випивають близько п’яти великих пляшок пива або інших напоїв із відповідною кількістю алкоголю на тиждень, це значно збільшує ризик інсульту.

Нове дослідження за участю експертів із Медичного коледжу Сеульського національного університету проаналізувало зв’язок між кумулятивним впливом алкоголю та ризиком інсульту у молодих людей. Результати були опубліковані в англомовному журналі Neurology.

Дослідники використали дані Корейської національної служби медичного страхування для свого дослідження. Вони орієнтовані людей віком від 20 до 39 років. Усі учасники пройшли чотири послідовні щорічні оцінки стану здоров’я у період з 2009 по 2012 рік.

Дослідники оцінили кумулятивну кількість алкоголю в 105 грамів та більше на тиждень як помірне чи сильне споживання алкоголю. Якщо цієї суми було досягнуто, у щорічних медичних оглядах присвоювалося значення 1.

Потім сума цього значення річного споживання алкоголю була розрахована за загальний період чотири роки, а це означає, що результат може варіюватися від нуля до чотирьох, пояснюють дослідники.

Споживання алкоголю в 100 грамів відповідає трохи більшій кількості, ніж у п’яти півлітрових пляшках пива.

Протягом середнього медичного спостереження протягом шести років серед 1536668 учасників відбулося загалом 3153 інсульту.

З’ясувалося, що люди з рівнем впливу алкоголю два, три чи чотири (іншими словами, учасники, які вживали понад 105 г алкоголю на тиждень протягом двох, трьох чи чотирьох років) мали значно вищий ризик інсульту порівняно з людьми, які набрали нуль .

На думку експертів, ця позитивна залежність доза-реакція в першу чергу була обумовлена геморагічні, а не ішемічні інсульти. Наприклад, два, три або чотири бали впливу алкоголю були пов’язані із значно підвищеним ризиком геморагічного інсульту в учасників порівняно з нульовим балом впливу.

Згідно з результатами, молоді люди, які споживають алкоголь від помірного до сильного, схильні до підвищеного ризику інсульту. За словами вчених, це особливо вірно щодо геморагічного інсульту.

На думку експертів, це ясно показує, що молоді люди мають звести споживання алкоголю до мінімуму, щоб захистити себе від інсультів. Це необхідно наголосити на частині будь-якої стратегії профілактики інсульту у людей цього віку.

Команда каже, що вживання алкоголю широко поширене і вважається одним з найважливіших факторів ризику інсульту, що піддаються зміні, у молодих людей.

Додати як бажане джерело в Google

Читають Коментують
Лікарі назвали ознаки, які свідчать про необхідність очистити печінку
31 239
Доказ подорожей у часі: дивна деталь на фото часів Другої світової спантеличила Мережу
22 758
5 фруктових соків, які змушують нирки працювати та знижують тиск
19 439
Який хліб підвищує цукор, а який — ні: вибір фахівців
17 738
«Святі каченята!»: мережу підірвав кумедний випадок з 6-річною дівчинкою, яка епічно вилаяла повітряну тривогу
17 503
Найдорожче полювання в історії: чим насправді виявився загадковий об'єкт, який Пентагон збив ракетою за пів мільйона доларів
15 732
Названо найдобріші знаки зодіаку: вони нікому не заподіють зла
14 832
Названо зовнішні симптоми небезпечно високого рівня холестерину
13 966
Як прожити довше: названо “правильне поєднання” фруктів і овочів для довголіття
11 951
Названо сім попереджувальних симптомів жирової хвороби печінки
11 887
«Він пахнув гниллю і землею»: канадці заскочили снігову людину під час нічного нальоту на смітники
11 696
Названі 4 продукти, які очищають організм і підвищують імунітет
11 625
Медики з'ясували, люди з якою групою крові більш схильні до алкоголізму
11 482
Названо найдобріші знаки зодіаку: вони нікому не заподіють зла
1
Нова заява Мерца: що німецький канцлер сказав про Україну
0
Секрет королеви подіуму: Жизель Бундхен показала ідеальні ноги у сукні з максимально високим розрізом
0
"Вийшов з ладу": Тарас Тополя після розлучення відмовився від серйозних стосунків і назвав причину
0
Потап терміново звернувся до фанатів: шахраї від його імені просять гроші
0
Зупиніться, поки не пізно: лікарка назвала трендові дієти, які руйнують жіночий організм ізсередини
0
Забудьте про довге прибирання: правило однієї хвилини запобігає безладу в домі
0
Тріскаються плоди і жовтіє листя: ця помилка повільно руйнує врожай помідорів
0
Шість знаків Зодіаку здійснять усі свої найзаповітніші мрії до кінця червня
0
Жодних делікатесів: що додавала у свою ранкову тарілку королева Британії Єлизавета II
0
Сусіди скаржаться на гавкіт собаки: коли власник може отримати штраф
0
Камалія знову в лікарні: співачка повідомила про погіршення стану
0
Що посадити біля троянд: рослини, які захищають від шкідників і бур’янів
0
Смачна і свіжа полуниця: найкраще закручування на зиму, яке варто зробити вже сьогодні

Якщо ви любите ласувати полуницею не лише в сезон, таке ...

Закохатися, перебуваючи у шлюбі: чому це стається навіть у щасливих стосунках

Багатьом здається, що справжнє кохання автоматично захищає ...

Чому інтим у басейні може бути небезпечним: пояснення експертів

Інтим у воді може здаватися привабливою ідеєю, однак ...