U-News » Здоров'я » Медики назвали сік, який запобігає розвитку серцевих хвороб
Всі новини

Медики назвали сік, який запобігає розвитку серцевих хвороб

Експерти Національного інституту сільськогосподарських досліджень Франції з'ясували, що регулярне вживання грейпфрутового соку може істотно знизити ризики розвитку проблем з серцем і судинами.

Експерти відзначають: це не стосується пакетованого соку з магазину, позитивним ефектом володіє тільки свіжовичавлений сік.

У такому напої містяться флавони - це корисні органічні сполуки, за світло яких і досягається лікувальний ефект напою.

У дослідженні французьких вчених взяли участь 48 жінок у віці від 50 до 65 років.

У них не було явних проблем зі здоров'ям, але всі вони входили до групи ризику серцево-судинних захворювань.

Половина жінок щодня випивала по 340 мілілітрів грейпфрутового соку, а решта пили такий же напій, але без органічних речовин.

Через кілька місяців групи помінялися місцями.

Всього дослідження тривало 6 місяців. Після цього періоду вчені оцінили вплив вживання грейпфрутового соку на організм. Зокрема, фахівці оцінили еластичність судин жінок.

Дослідження показало, що фреш позитивно вплинув на стан кровоносних судин учасниць експерименту. А у жінок, які вживали сік без флавононів, практично ніяких змін не спостерігалося.


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
32 573
Батько зробив гігантське тату на лобі після того, як програв суперечку своєму синові
19 089
Симптоми міні-інсульту, на які потрібно відразу звернути увагу
17 684
Наталка Денисенко після зміни прізвища показалася голою у ліжку з чоловіком на третій день весілля
17 246
Знижує тиск і вагу: названо дешевий продукт, який потрібно вживати щодня
16 714
Найнебезпечніший напій для серця: що медики радять виключити з раціону
11 404
Тату замість дієти: чоловік «набив» собі омріяний прес до пляжного сезону
10 890
Його вважали божевільним: чоловік висадив 11 тисяч дерев і вразив усіх результатом
10 521
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
10 294
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
9 885
Не їжте його ввечері: дієтологія назвала заборонений продукт перед сном
9 867
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
8 846
«Усього одна пляшка на день»: що насправді відбувається з організмом від щоденного пива
8 306
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
«Сардинмаксинг» захопив соцмережі: чому всі раптово почали їсти цю рибу
0
«Оля сказала правду»: Потап заступився за Полякову та назвав її «сталевими яйцями»
0
Готуйте кишені та бажання: 4 знаки Зодіаку, яких чекає шалений успіх до кінця серпня
0
Воюють із привидами: РФ відрапортувала про «взяття» села на Харківщині, що зникло 30 років тому
0
Фальшива інвалідність у 72% прокурорів – масштаби порушення вражають
0
У блискучій сукні з оголеною спиною і на шпильках: Тіна Кароль анонсувала новий концерт
0
Настя Каменських знову вийде заміж за Потапа: співачка заінтригувала заявою
0
Не боги, а прибульці: колишній перекладач Ватикану дав скандальне тлумачення Біблії
0
Чому чоловік і дружина перестають відверто говорити: 7 причин емоційної дистанції
0
З 18 серпня життя піде в плюс: ці 3 знаки зодіаку отримають довгоочікувані новини
0
K-pop-блогерка померла під час прямого ефіру після хвилі критики з боку фанатів
0
«Я лоханулась»: Оля Полякова відверто розсекретила, із чим залишиться у разі розлучення
0
Подарунки й раптова ніжність: психологиня назвала неочевидні ознаки зради

Реакція людини після викриття може сказати про зраду ...

Колишній застряг у голові: як пережити розставання, яке болить навіть через багато років

Час не завжди лікує, іноді навіть через десятиліття людина ...

Коли самого кохання замало: 20 головних викликів у стосунках із великою різницею у віці

Кохання часто вважають наймогутнішою силою, здатною ...