U-News » Здоров'я » Недосолена їжа небезпечна для серця: дослідження
Всі новини

Недосолена їжа небезпечна для серця: дослідження

Додати як бажане джерело в Google

Відповідно до рекомендацій Всесвітньої організації охорони здоров'я (ВООЗ), на день необхідно споживати 5–6 г солі. 

Надлишок її небезпечний. Однак і зниження рівня хлориду натрію нижче за норму може викликати проблеми у людей з недостатністю кровообігу і навіть стати причиною смертності

При серцевій недостатності серцевий м'яз занадто слабкий, щоб перекачувати кров. Тому багато лікарів рекомендують дієту з низьким вмістом хлориду натрію для полегшення типових симптомів захворювання. Однак і нестача солі, до 2,3 г на день, може збільшити ризик передчасної смертності.

Таких висновків в результаті досліджень дійшли фахівці Медичної школи Університету Крейтона в Омаху (США). Вони проаналізували харчування 3500 пацієнтів із серцевою недостатністю. Виявилося, що ті хворі, які споживали солі менш як 2,3 г щодня, на 80% частіше вмирали на відміну від тих, чия дієта містила понад 2,5 г натрію.

— Обмеження натрію є дієвим способом лікування серцевої недостатності. Але необхідно дотримуватися безпечного рівня споживання солі, а не надмірного обмеження, — сказав керівник дослідження, доктор Анірудх Палічерла, передає Radio ZET.

Дослідження подано на щорічній науковій сесії Американського коледжу кардіологів.

Медправда

Додати як бажане джерело в Google

Читають Коментують
Лікарі назвали ознаки, які свідчать про необхідність очистити печінку
31 232
Доказ подорожей у часі: дивна деталь на фото часів Другої світової спантеличила Мережу
22 719
5 фруктових соків, які змушують нирки працювати та знижують тиск
19 433
Який хліб підвищує цукор, а який — ні: вибір фахівців
17 729
«Святі каченята!»: мережу підірвав кумедний випадок з 6-річною дівчинкою, яка епічно вилаяла повітряну тривогу
17 499
Найдорожче полювання в історії: чим насправді виявився загадковий об'єкт, який Пентагон збив ракетою за пів мільйона доларів
15 689
Названо найдобріші знаки зодіаку: вони нікому не заподіють зла
14 824
Названо зовнішні симптоми небезпечно високого рівня холестерину
13 961
Як прожити довше: названо “правильне поєднання” фруктів і овочів для довголіття
11 947
Названо сім попереджувальних симптомів жирової хвороби печінки
11 885
Названі 4 продукти, які очищають організм і підвищують імунітет
11 621
Медики з'ясували, люди з якою групою крові більш схильні до алкоголізму
11 479
«Він пахнув гниллю і землею»: канадці заскочили снігову людину під час нічного нальоту на смітники
11 007
Названо найдобріші знаки зодіаку: вони нікому не заподіють зла
1
Нова заява Мерца: що німецький канцлер сказав про Україну
0
Секрет королеви подіуму: Жизель Бундхен показала ідеальні ноги у сукні з максимально високим розрізом
0
"Вийшов з ладу": Тарас Тополя після розлучення відмовився від серйозних стосунків і назвав причину
0
Потап терміново звернувся до фанатів: шахраї від його імені просять гроші
0
Зупиніться, поки не пізно: лікарка назвала трендові дієти, які руйнують жіночий організм ізсередини
0
Забудьте про довге прибирання: правило однієї хвилини запобігає безладу в домі
0
Тріскаються плоди і жовтіє листя: ця помилка повільно руйнує врожай помідорів
0
Шість знаків Зодіаку здійснять усі свої найзаповітніші мрії до кінця червня
0
Жодних делікатесів: що додавала у свою ранкову тарілку королева Британії Єлизавета II
0
Сусіди скаржаться на гавкіт собаки: коли власник може отримати штраф
0
Камалія знову в лікарні: співачка повідомила про погіршення стану
0
Що посадити біля троянд: рослини, які захищають від шкідників і бур’янів
0
Смачна і свіжа полуниця: найкраще закручування на зиму, яке варто зробити вже сьогодні

Якщо ви любите ласувати полуницею не лише в сезон, таке ...

Закохатися, перебуваючи у шлюбі: чому це стається навіть у щасливих стосунках

Багатьом здається, що справжнє кохання автоматично захищає ...

Чому інтим у басейні може бути небезпечним: пояснення експертів

Інтим у воді може здаватися привабливою ідеєю, однак ...