U-News » Здоров'я » Названий продукт, що знижує ризик серцево-судинних захворювань
Всі новини

Названий продукт, що знижує ризик серцево-судинних захворювань

Додати як бажане джерело в Google

Вживання в їжу перцю чилі допомагає зменшити ризик виникнення серцево-судинних захворювань, що свідчить дослідження корейських учених.

У ході дослідження учасники віком від 18 років включали до раціону перець або його похідні на період від чотирьох до 12 тижнів.

З’ясувалося, що речовина Capsicum annuum, яка міститься в перці, знижує ризик розвитку метаболічного синдрому, який є комплексом порушень обміну речовин і є передумовою для розвитку хвороб серця та діабету другого типу.

Речовина допомагає зменшити рівень холестерину в організмі і має яскраво виражений антиоксидантний ефект.

Крім того, автори з’ясували, що перець може сприяти нормалізації рівня цукру в організмі шляхом зменшення запалення.

Однак, вчені попередили, що ця корисна властивість продукту ще має бути підтверджена додатковими клінічними випробуваннями.

Регулярне вживання курячих яєць значно підвищує ризик розвитку діабету другого типу.

Такого висновку дійшли фахівці Китайського медичного університету спільно з колегами з Університету Південної Австралії та Катарського університету. Відповідне дослідження опубліковано у журналі British Journal of Nutrition.

Так, вчені вивчили дані про дієту 8545 осіб, зібрані з 1991 до 2009 року. З’ясувалося, що включення до раціону в середньому більше 38г яєць на день збільшує ризик діабету приблизно на 25%. У тих, хто щодня вживав понад 50 г продукту (одне яйце), ризик зростав на 60%.

Нове дослідження американських учених показало, що для жінок збільшення жиру на животі на кожні 10 сантиметрів підвищує ризик смерті від будь-якої хвороби на 8%. Для чоловіків подібне зростання талії збільшує цю небезпеку на 12%.

Отримані дані свідчать, що черевний жир, часто званий «пивним животом» більше пов’язані з хронічними захворюваннями, ніж із загальною оцінкою ожиріння.

Додати як бажане джерело в Google

Читають Коментують
Лікарі назвали ознаки, які свідчать про необхідність очистити печінку
31 239
Доказ подорожей у часі: дивна деталь на фото часів Другої світової спантеличила Мережу
22 746
5 фруктових соків, які змушують нирки працювати та знижують тиск
19 439
Який хліб підвищує цукор, а який — ні: вибір фахівців
17 738
«Святі каченята!»: мережу підірвав кумедний випадок з 6-річною дівчинкою, яка епічно вилаяла повітряну тривогу
17 503
Найдорожче полювання в історії: чим насправді виявився загадковий об'єкт, який Пентагон збив ракетою за пів мільйона доларів
15 730
Названо найдобріші знаки зодіаку: вони нікому не заподіють зла
14 832
Названо зовнішні симптоми небезпечно високого рівня холестерину
13 966
Як прожити довше: названо “правильне поєднання” фруктів і овочів для довголіття
11 951
Названо сім попереджувальних симптомів жирової хвороби печінки
11 887
«Він пахнув гниллю і землею»: канадці заскочили снігову людину під час нічного нальоту на смітники
11 652
Названі 4 продукти, які очищають організм і підвищують імунітет
11 624
Медики з'ясували, люди з якою групою крові більш схильні до алкоголізму
11 482
Названо найдобріші знаки зодіаку: вони нікому не заподіють зла
1
Нова заява Мерца: що німецький канцлер сказав про Україну
0
Секрет королеви подіуму: Жизель Бундхен показала ідеальні ноги у сукні з максимально високим розрізом
0
"Вийшов з ладу": Тарас Тополя після розлучення відмовився від серйозних стосунків і назвав причину
0
Потап терміново звернувся до фанатів: шахраї від його імені просять гроші
0
Зупиніться, поки не пізно: лікарка назвала трендові дієти, які руйнують жіночий організм ізсередини
0
Забудьте про довге прибирання: правило однієї хвилини запобігає безладу в домі
0
Тріскаються плоди і жовтіє листя: ця помилка повільно руйнує врожай помідорів
0
Шість знаків Зодіаку здійснять усі свої найзаповітніші мрії до кінця червня
0
Жодних делікатесів: що додавала у свою ранкову тарілку королева Британії Єлизавета II
0
Сусіди скаржаться на гавкіт собаки: коли власник може отримати штраф
0
Камалія знову в лікарні: співачка повідомила про погіршення стану
0
Що посадити біля троянд: рослини, які захищають від шкідників і бур’янів
0
Смачна і свіжа полуниця: найкраще закручування на зиму, яке варто зробити вже сьогодні

Якщо ви любите ласувати полуницею не лише в сезон, таке ...

Закохатися, перебуваючи у шлюбі: чому це стається навіть у щасливих стосунках

Багатьом здається, що справжнє кохання автоматично захищає ...

Чому інтим у басейні може бути небезпечним: пояснення експертів

Інтим у воді може здаватися привабливою ідеєю, однак ...