U-News » Здоров'я » Названо найгірші види ранкової кави для здоров’я серця
Всі новини

Названо найгірші види ранкової кави для здоров’я серця

Кава на сніданок є одним з найпопулярніших напоїв у всьому світі. Хоча багато вчених сходяться на думці про те, що напій корисний для здоров’я, деякі до цього часу ставляться до нього з обережністю.

В ході нового дослідження фахівці оцінили рівень ліпідів в крові людей в залежності від кількості споживаної ними кави. Виявилося, що певні способи варіння напою, а також його види негативно впливають на серцево-судинну систему.

Авторами роботи, яка стала першим генетичним дослідженням такого роду, стали Еліна Хіппенен і Анг Чжоу з Австралійського центру здоров’я при Університеті Південної Австралії.

Вчені проаналізували генетичні асоціації між споживанням кави та холестерином та в крові, використовуючи дані майже 363 000 учасників.

Вони виявили, що звичне вживання кави відповідає за несприятливий ліпідний профіль, що може збільшити ризик серцевих захворювань. Однак фахівці виявили кілька певних видів кави і його кількість, які піддавали людей найбільшому ризику.

Починається з кафестолу

Для деяких любителів кави кафестол може бути новим терміном, але дослідники пояснили важливість цього з’єднання. За їх словами, його містять всі кавові зерна, а сама речовина підвищує рівень холестерину. Найбільше його виявлено в нефільтрованій каві, в тому числі турецькій, грецькій і каві, приготованій в френч-пресі.

В еспресо теж є кафестол

Згідно з результатами дослідження, кафестол також входить до складу еспресо, в тому числі позачасового капучино і вівсяного молочного еспресо.

Кава з кавоварки

Хоча сьогодні багато хто відмовився від електричної кавоварки, дослідники нагадують, що старомодний напій “фільтрується”. У такій кави кафестола або немає, або дуже мало.

Розчинна кава

Дослідники також відзначили розчинну каву як ще один “безпечний варіант”. “Що стосується впливу на ліпіди, то це хороший вибір”, – сказали вчені.

Скільки кави можна

Було виявлено, що певна кількість напою піддає людей найбільшому ризику розвитку серцевих захворювань. “Шість або більше чашок кави в день можуть збільшити кількість ліпідів (жирів) в крові, що значно підвищує ризик серцево-судинних захворювань (ССЗ)”, – додали дослідники.


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
31 629
Батько зробив гігантське тату на лобі після того, як програв суперечку своєму синові
18 651
Знижує тиск і вагу: названо дешевий продукт, який потрібно вживати щодня
16 074
Рятівники серцево-судинної системи: 5 овочів, які знижують рівень поганого холестерину
11 747
Цироз може маскуватися під втому: 4 симптоми, які ви точно пропускаєте
9 909
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
9 551
Не їжте його ввечері: дієтологія назвала заборонений продукт перед сном
9 336
Названо небезпечні ознаки захворювання серця: їх часто ігнорують
9 073
Концерт Вєрки Сердючки в Одесі спричинив скандал у мережі: думки українців розділилися
8 853
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
8 642
Ці ознаки інсульту можуть попередити про загрозу життю: ніколи не ігноруйте їх
7 905
«Усього одна пляшка на день»: що насправді відбувається з організмом від щоденного пива
7 864
4 популярні напої, які тільки шкодять травленню
7 317
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
Б'є по тілу: які хвороби провокує хронічний стрес і як вчасно їх помітити
0
Як перестати постійно відкладати справи на завтра: 5 порад від психологів
0
Полякова вибухнула через гейт її звернення до Галкіна з Пугачовою й рознесла українців: "Це дурість"
0
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
0
Вік - не про них: ці знаки зодіаку стають тільки привабливішим з часом
0
Що потрібно їсти для здорового серця: список найкращих продуктів
0
Відомий ведучий виїхав з України під час війни: його змусили дати пояснення
0
Сонце сяде двічі за день: село, де живуть десятеро людей, готується до космічного видовища
0
Диво на добу: як приїзд Путіна в Красноярськ «збив» ціни на бензин удвічі
0
Не «кохана» і не «королева»: як Чарльз називає Каміллу наодинці
0
"Мисливець на алігаторів": Дружина MONATIK засвітила півторарічного сина та здивувала його розвагами
0
Чи не найкраща звичка: чи можна вживати солодке на голодний шлунок
0
Колишній застряг у голові: як пережити розставання, яке болить навіть через багато років

Час не завжди лікує, іноді навіть через десятиліття людина ...

Коли самого кохання замало: 20 головних викликів у стосунках із великою різницею у віці

Кохання часто вважають наймогутнішою силою, здатною ...

Астрологиня назвала жінок зодіаку, про яких кажуть, що вони - справжні королеви

У дитинстві кожна дівчинка мріє стати принцесою, і майже ...