Бахмут упродовж багатьох місяців залишається найгарячішою точкою фронту.
Українські герої обороняють місто ціною власних життів.
Водночас деякі люди пробивають дно й використовують назву "Бахмут" у маркетингових цілях. Робити так – ганьба.
Бахмут – незламне місто, за яке тривають запеклі бої. Україна втрачає там своїх героїв. Тим часом якісь горе-маркетологи вирішили нажитися на історії оборони Бахмута й назвати так чарки.
Українці шоковані та обурені таким ганебним креативом. Анатолій Штефан опублікував фотографії чарок "Бахмут" та закликав людей зробити висновки.
Петро Андрющенко – радник міського голови Маріуполя – зауважив, що це – дно, як воно є. Важко навіть уявити, у кого піднялася рука таке зробити.
Андрій Цаплієнко зауважив, що це – вже навіть не "хайп".
У цьому випадку це називається інакше. Бажання заробити на смерті героїв, на болі, на крові, на втратах.
Найгірша форма барижництва. Це за межею моралі. І у того, хто це не розуміє, щось не так з головою і з серцем,
– мовиться у повідомленні.