U-News » Здоров'я » Користь для мозку: чи може риб’ячий жир зробити вас розумнішим?
Всі новини

Користь для мозку: чи може риб’ячий жир зробити вас розумнішим?

Додати як бажане джерело в Google

Дієта, багата рибою, корисна для вашого мозку і зберігає когнітивні функції в довгостроковій перспективі. Набагато менш ясно, чи можуть добавки принести таку ж користь.

Хоча дослідження змішані з добавками риб’ячого жиру, очевидно, що вони корисні для вашого мозку, коли справа доходить до вживання риб’ячого жиру з їжею (наприклад, додавання лосося в салат або смаження форелі на вечерю).

«В цілому, дослідження показують, що споживання риби сприяє когнітивному здоров’ю та допомагає запобігти зниженню когнітивних здібностей», – говорить Пуджа Агарвал, епідеміолог з харчування та доцент кафедри внутрішньої медицини в медичному центрі університету Раш в Чикаго. І хороша новина в тому, що ви можете отримати ці переваги, вживаючи всього одну порцію риби на тиждень, – каже вона.

Ось чому вважається, що риба так корисна для вашого мозку. Риб’ячий жир містить певні жирні кислоти омега-3, особливо EPA (ейкозапентаєнова кислота) і DHA (докозагексаєнова кислота), відзначає Національний центр безкоштовного і комплексного здоров’я (NCCIH). Ви можете вживати риб’ячий жир, вживаючи в їжу свіжу рибу або морепродукти, або приймаючи харчові добавки.

Чи допомагає риб’ячий жир боротися з поганою пам’яттю?

Так, оскільки жирні кислоти омега-3, що містяться в рибі, підтримують гарне здоров’я мозку, ці поживні речовини також підтримують функції мозку, які, звичайно ж, включають мислення і пам’ять.

Риба, яку їдять принаймні один раз на тиждень, є важливим компонентом дієти MIND, яка, як було показано, уповільнює вікове когнітивне зниження, згідно з дослідженням, опублікованим в Alzheimer’s & Dementia.

Чи означає Це, що риб’ячий жир зробить мене розумнішим?

Риб’ячий жир, який Ви отримуєте від здорової кількості риби щотижня, корисний для вашого мозку. Це ясно. Але зовсім не обов’язково, що більш висока кількість риб’ячого жиру обов’язково підвищує ваші когнітивні здібності понад ту користь, яку Ви отримаєте від простого отримання достатньої кількості риб’ячого жиру з риби.

“Риб’ячий жир не зробить вас розумнішими і не допоможе запам’ятати більше, якщо ви вже отримали достатню кількість [омега-3]”, – пояснює Хусейн Яссін, доктор медицини, лікар-ендокринолог з Keck Medicine.

Додати як бажане джерело в Google

Читають Коментують
Лікарі назвали ознаки, які свідчать про необхідність очистити печінку
31 195
Доказ подорожей у часі: дивна деталь на фото часів Другої світової спантеличила Мережу
22 670
5 фруктових соків, які змушують нирки працювати та знижують тиск
19 401
Який хліб підвищує цукор, а який — ні: вибір фахівців
17 696
«Святі каченята!»: мережу підірвав кумедний випадок з 6-річною дівчинкою, яка епічно вилаяла повітряну тривогу
17 467
Найдорожче полювання в історії: чим насправді виявився загадковий об'єкт, який Пентагон збив ракетою за пів мільйона доларів
15 605
Названо найдобріші знаки зодіаку: вони нікому не заподіють зла
14 788
Названо зовнішні симптоми небезпечно високого рівня холестерину
13 942
Як прожити довше: названо “правильне поєднання” фруктів і овочів для довголіття
11 928
Названо сім попереджувальних симптомів жирової хвороби печінки
11 860
Названі 4 продукти, які очищають організм і підвищують імунітет
11 597
Медики з'ясували, люди з якою групою крові більш схильні до алкоголізму
11 445
Олег Винник осоромився новою витівкою: зірка загавкав посеред вулиці в Празі
10 406
Названо найдобріші знаки зодіаку: вони нікому не заподіють зла
1
Нова заява Мерца: що німецький канцлер сказав про Україну
0
Секрет королеви подіуму: Жизель Бундхен показала ідеальні ноги у сукні з максимально високим розрізом
0
"Вийшов з ладу": Тарас Тополя після розлучення відмовився від серйозних стосунків і назвав причину
0
Потап терміново звернувся до фанатів: шахраї від його імені просять гроші
0
Зупиніться, поки не пізно: лікарка назвала трендові дієти, які руйнують жіночий організм ізсередини
0
Забудьте про довге прибирання: правило однієї хвилини запобігає безладу в домі
0
Тріскаються плоди і жовтіє листя: ця помилка повільно руйнує врожай помідорів
0
Шість знаків Зодіаку здійснять усі свої найзаповітніші мрії до кінця червня
0
Жодних делікатесів: що додавала у свою ранкову тарілку королева Британії Єлизавета II
0
Сусіди скаржаться на гавкіт собаки: коли власник може отримати штраф
0
Камалія знову в лікарні: співачка повідомила про погіршення стану
0
Що посадити біля троянд: рослини, які захищають від шкідників і бур’янів
0
Смачна і свіжа полуниця: найкраще закручування на зиму, яке варто зробити вже сьогодні

Якщо ви любите ласувати полуницею не лише в сезон, таке ...

Закохатися, перебуваючи у шлюбі: чому це стається навіть у щасливих стосунках

Багатьом здається, що справжнє кохання автоматично захищає ...

Чому інтим у басейні може бути небезпечним: пояснення експертів

Інтим у воді може здаватися привабливою ідеєю, однак ...