U-News » Здоров'я » Лікарі знайшли спосіб знизити ризик інсульту та ішемічної хвороби
Всі новини

Лікарі знайшли спосіб знизити ризик інсульту та ішемічної хвороби

Додати як бажане джерело в Google

Серцево-судинні захворювання вважаються однією з найчастіших причин передчасної смерті в світі. За деякими оцінками, від них щорічно помирає близько 18 млн осіб.

Нове дослідження лікарів з Гарвардського університету вказало на те, чому нездорове харчування підвищує ризик розвитку небезпечних серцево-судинних захворювань. Цього разу, мова йде не про зайвий холестерин, а про інші небезпечні явища в організмі. За даними лікарів, дієта з високим вмістом червоного і переробленого м’яса, солодких напоїв і білого хліба сприяє запаленням в організмі і збільшує подальший ризик серцевих захворювань та інсульту.

Дослідники проаналізували дані більш ніж 210 тис. учасників довгострокових медичних спостережень. З них у 15,8 тис. спостерігалися серцево-судинні захворювання, у тому числі майже 9,8 тис. випадків ішемічної хвороби і майже 6,2 тис. випадків інсульту. Виявилося, що більш високий запальний потенціал в дієті був пов’язаний з підвищеним ризиком серцевих захворювань, ішемічної хвороби серця та інсульту. Ці співвідношення були постійними для різних груп і статей і залишалися значними після подальших Коригувань для інших показників якості харчування.

Грунтуючись на результатах дослідження, американські лікарі рекомендують включати в раціон продукти з більш високим рівнем антиоксидантів і клітковини, які допомагають боротися із запаленням. До них відносяться такі продукти, як зелені листові овочі (наприклад, капуста і шпинат), жовті овочі (наприклад, боби, морква і гарбуз), а також кава, чай, вино і цільнозернові продукти.

Додати як бажане джерело в Google

Читають Коментують
Лікарі назвали ознаки, які свідчать про необхідність очистити печінку
31 141
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
28 312
Доказ подорожей у часі: дивна деталь на фото часів Другої світової спантеличила Мережу
22 516
5 фруктових соків, які змушують нирки працювати та знижують тиск
19 316
Який хліб підвищує цукор, а який — ні: вибір фахівців
17 645
«Святі каченята!»: мережу підірвав кумедний випадок з 6-річною дівчинкою, яка епічно вилаяла повітряну тривогу
17 361
Найдорожче полювання в історії: чим насправді виявився загадковий об'єкт, який Пентагон збив ракетою за пів мільйона доларів
15 427
Названо найдобріші знаки зодіаку: вони нікому не заподіють зла
14 734
Названо зовнішні симптоми небезпечно високого рівня холестерину
13 909
Як прожити довше: названо “правильне поєднання” фруктів і овочів для довголіття
11 901
Названо сім попереджувальних симптомів жирової хвороби печінки
11 832
Названі 4 продукти, які очищають організм і підвищують імунітет
11 570
Медики з'ясували, люди з якою групою крові більш схильні до алкоголізму
11 412
Названо найдобріші знаки зодіаку: вони нікому не заподіють зла
1
Нова заява Мерца: що німецький канцлер сказав про Україну
0
Секрет королеви подіуму: Жизель Бундхен показала ідеальні ноги у сукні з максимально високим розрізом
0
"Вийшов з ладу": Тарас Тополя після розлучення відмовився від серйозних стосунків і назвав причину
0
Потап терміново звернувся до фанатів: шахраї від його імені просять гроші
0
Зупиніться, поки не пізно: лікарка назвала трендові дієти, які руйнують жіночий організм ізсередини
0
Забудьте про довге прибирання: правило однієї хвилини запобігає безладу в домі
0
Тріскаються плоди і жовтіє листя: ця помилка повільно руйнує врожай помідорів
0
Шість знаків Зодіаку здійснять усі свої найзаповітніші мрії до кінця червня
0
Жодних делікатесів: що додавала у свою ранкову тарілку королева Британії Єлизавета II
0
Сусіди скаржаться на гавкіт собаки: коли власник може отримати штраф
0
Камалія знову в лікарні: співачка повідомила про погіршення стану
0
Що посадити біля троянд: рослини, які захищають від шкідників і бур’янів
0
Смачна і свіжа полуниця: найкраще закручування на зиму, яке варто зробити вже сьогодні

Якщо ви любите ласувати полуницею не лише в сезон, таке ...

Закохатися, перебуваючи у шлюбі: чому це стається навіть у щасливих стосунках

Багатьом здається, що справжнє кохання автоматично захищає ...

Чому інтим у басейні може бути небезпечним: пояснення експертів

Інтим у воді може здаватися привабливою ідеєю, однак ...