U-News » Здоров'я » Всього 2 яблука на день: ось що вони роблять з організмом
Всі новини

Всього 2 яблука на день: ось що вони роблять з організмом

Журнал American Journal of Clinical Nutrition опублікував результати цікавого дослідження, яке розкрило неймовірну користь яблук. Вони позитивно впливають на організм людини. 

Якщо ви з’їдатимете щоденно по два яблука, то зможете знизити рівень холестерину,  ризики серцевого нападу та інсульту.

У ході дослідження вдалось, що для такого позитивного впливу на здоров’я необхідно вживати саме два яблука, а не пити сік. В експерименті взяли участь 40 людей, половина щодня протягом восьми тижнів з’їдала по два яблука, а інші – випивали сік, який містив кількість цукру, як у двох яблуках.

Обидві групи не могли змінювати нічого в своєму раціоні, робити фізичні вправи, приймати ліки. Вони мали записували все, що  споживали та пили впродовж цього періоду. Через декількох тижнів групи помінялися місцями та продовжили експеримент. 

Учені підсумували,  коли люди вживали цілі яблука, а не яблучний сік, рівень холестерину у їхній крові був нижчий. Тому сполуки, що містяться в цілих яблуках впливають на зміцнення здоров’я серця. Позитивний вплив на організм чинять клітковина, поліфеноли та антиоксиданти, які містяться в цілих яблуках.

Корисні властивості яблук 

  • Яблука багаті на пектин, специфічний тип харчових волокон, які впливають на метаболізм жирів. Пектин  вважається хорошим джерелом їжі для корисних бактерій в кишківнику людини.
  • Яблука — є джерелом  вітамінів A, С, В1, В2, РР і Е, а також магнія, фосфора, йода, заліза, калія, кальція, цинка.
  • Яблука можуть знизити ризик розвитку діабету II типу, адже містять поліфенольні антиоксиданти – кверцетин та флоридин. Перший міститься в шкірці фрукта й допомагає при резистентності до інсуліну, яка є основним фактором розвитку діабету. А другий —  зменшує всмоктування цукру в кишківнику і тим самим знижує його рівень у крові.

Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
32 713
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
29 070
Батько зробив гігантське тату на лобі після того, як програв суперечку своєму синові
19 132
Симптоми міні-інсульту, на які потрібно відразу звернути увагу
17 859
Наталка Денисенко після зміни прізвища показалася голою у ліжку з чоловіком на третій день весілля
17 368
Найнебезпечніший напій для серця: що медики радять виключити з раціону
11 626
Тату замість дієти: чоловік «набив» собі омріяний прес до пляжного сезону
11 200
Його вважали божевільним: чоловік висадив 11 тисяч дерев і вразив усіх результатом
10 612
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
10 385
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
9 973
Не їжте його ввечері: дієтологія назвала заборонений продукт перед сном
9 954
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
8 876
«Усього одна пляшка на день»: що насправді відбувається з організмом від щоденного пива
8 386
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
Фейловий вихід до народу: Путін зустрівся з росіянами на порожній заправці
0
«Виведіть його зі сцени!»: у мережі розкрили подробиці скандальних виходів Дана Балана на приватних вечірках
0
У Росії палає через українські хіти: як відома співачка відреагувала на чергові закиди Кремля
0
Найкрасивіше небесне шоу року: що принесе потік Персеїд кожному знаку Зодіака
0
Куди зникають гроші: 10 неочевидних витрат, які ви допускаєте щодня і самі цього не помічаєте
0
Наснилось, що померла людина: що кажуть сонники та чому не варто лякатись
0
Анатолій Анатоліч розповів про стосунки з Владом Ямою й чи гостює у нього в США
0
Сигнали, які ми ігноруємо: як наприкінці літа зрозуміти, що організму критично бракує магнію
0
Три знаки зодіаку, яким сьогодні важливо аналізувати інформацію, що надходить
0
Онук Софії Ротару здивував змінами у зовнішності: який вигляд має Анатолій Євдокименко, що втік за кордон
0
«Сардинмаксинг» захопив соцмережі: чому всі раптово почали їсти цю рибу
0
«Оля сказала правду»: Потап заступився за Полякову та назвав її «сталевими яйцями»
0
Чи справді секс лікує від стресу: науковці дали остаточну відповідь

Секс справді може знизити рівень стресу, але заспокійливий ...

Психологи назвали вік, коли дитину вже можна залишати саму вдома

Психологи пояснили, що готовність дитини залишатися без ...

Подарунки й раптова ніжність: психологиня назвала неочевидні ознаки зради

Реакція людини після викриття може сказати про зраду ...