U-News » Здоров'я » Що буде, якщо пити каву щодня: вплив напою на здоров’я вас здивує
Всі новини

Що буде, якщо пити каву щодня: вплив напою на здоров’я вас здивує

Багато хто вживає регулярно цей ароматний і тонізуючий напій, але навіть не замислюються над тим, що буде, якщо пити каву щодня. Захоплення нею може обернутися несподіваними наслідками для організму.

У Мережі можна зустріти безліч статей на тему вживання цього популярного напою. Кожен обирає його залежно від смаку, необхідної денної дози та стану здоров’я.

Але є такі корисні властивості кави, які з лишком переважують будь-які можливі недоліки.

Що буде, якщо пити каву щодня

У ній міститься велика кількість антиоксидантів. Навіть багатий ними зелений чай не зможе похвалитися подібним багатством. Під час обсмажування кількість цих речовин тільки збільшується. Вони борються з вільними радикалами, які негативно впливають на ДНР, захищають організм від старіння і розумової деградації.

На думку вчених, кава здатна поліпшити пам’ять і навіть знизити на 40% ризик розвитку хвороби Паркінсона. Але для цього потрібно вживати мінімум дві чашки напою на день.

Ще одна корисна властивість стосується здоров’я печінки. Якщо отримувати від чотирьох кавових порцій на день, загроза розвитку цирозу печінки знижується на 80%.

Чим корисна кава

Бореться зі стресом. Фанати напою страждають ним на 20% рідше, ніж ті, хто його уникають.

Підвищує настрій. Часте споживання кави перетворюється на подобу антидепресанту. Дослідження показали, що вона допомагає позбутися почуття пригніченості.

Проганяє суїцидальні думки. Гарвардська школа охорони здоров’я стверджує, що досить парочки чашок, щоб знизити бажання вчинити суїцид на 50%.

Захищає від раку. В Единбурзькому університеті встановили, що користь кави значно перевищує її шкоду. Якщо пити 3-4 чашки щодня, то напій вбереже від раку печінки, шкіри та простати. Ризик їх виникнення скоротиться на цілих 18%, стверджують дослідники.


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
31 345
Батько зробив гігантське тату на лобі після того, як програв суперечку своєму синові
18 538
Знижує тиск і вагу: названо дешевий продукт, який потрібно вживати щодня
15 948
Ніхто й не підозрював: дрібна деталь оголила сімейну таємницю людей, які вважали себе просто колегами
13 162
Рятівники серцево-судинної системи: 5 овочів, які знижують рівень поганого холестерину
11 677
Мало хто знає правду: яке справжнє прізвище Наталії Могилевської і звідки взявся міф про псевдонім
10 325
Цироз може маскуватися під втому: 4 симптоми, які ви точно пропускаєте
9 849
Не їжте його ввечері: дієтологія назвала заборонений продукт перед сном
9 226
Названо небезпечні ознаки захворювання серця: їх часто ігнорують
9 030
Концерт Вєрки Сердючки в Одесі спричинив скандал у мережі: думки українців розділилися
8 756
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
8 572
Вчені розповіли, які фрукти та овочі можуть захистити від діабету
8 051
Ці ознаки інсульту можуть попередити про загрозу життю: ніколи не ігноруйте їх
7 854
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
"Мисливець на алігаторів": Дружина MONATIK засвітила півторарічного сина та здивувала його розвагами
0
Чи не найкраща звичка: чи можна вживати солодке на голодний шлунок
0
Подарунок може принести сльози та сварки: які речі не радять дарувати коханим
0
Ірина Білик у леопардових штанях вмостилася на колінах у Павла Зіброва: "Було гаряче"
0
Даша Квіткова зробила болісне зізнання про зраду: "В мене ніби вибили землю з-під ніг"
0
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
0
Таємний "син" і діти від різних жінок: що відомо про нащадків Пономарьова та його нове кохання
0
Від світового тріумфу до трагічного фіналу: історія Вітні Гʼюстон, яку знищила залежність
0
«Не впізнаю себе»: Санта Дімопулос покарала чесне фото після того, як погладшала
0
Блогерка зламала ногу через трендові штани: що сталось і як не повторити її помилку
0
Тарабарова назвала найдорожчі кліпи у своїй кар’єрі: скільки коштували знімання
0
Три знаки зодіаку, яким сьогодні дуже важливо набратися терпіння
0
Колишній застряг у голові: як пережити розставання, яке болить навіть через багато років

Час не завжди лікує, іноді навіть через десятиліття людина ...

Коли самого кохання замало: 20 головних викликів у стосунках із великою різницею у віці

Кохання часто вважають наймогутнішою силою, здатною ...

Астрологиня назвала жінок зодіаку, про яких кажуть, що вони - справжні королеви

У дитинстві кожна дівчинка мріє стати принцесою, і майже ...