U-News » Здоров'я » Сало, картопля, пиво і ще 5 продуктів, які дуже корисні для здоров’я серця
Всі новини

Сало, картопля, пиво і ще 5 продуктів, які дуже корисні для здоров’я серця

 З кожним роком наше серце все більше потребує захисту – і ці продукти можуть його забезпечити.

Найбільший вплив на наше здоров’я надає наш спосіб життя: харчові звички, рухова активність, вміння справлятися зі стресами. І продукти, які ми їмо щодня, в підсумку можуть стати підтримкою для нашого здоров’я – або навпаки, причиною розвитку серйозних хвороб. Ми зібрали кілька продуктів, які варто їсти частіше, щоб підтримати здоров’я серця — адже саме від здоров’я цього найважливішого органу залежить наше довголіття!

Сало

Так-так, ми не помилилися: жирне, неодноразово вилагане дієтологами сало – дуже корисний для здоров’я серця продукт. Справа в тому, що більшу частину жирів в салі складають мононенасичені кислоти, які дуже корисні для здоров’я судин і серця, так як «розчиняють» небезпечний холестерин. Так що кілька скибочок сала в день – рекомендована лікарем норма!

Насіння

У 100 г насіння соняшнику міститься 10% добової норми магнію — елементу, необхідного для нормальної роботи серця. Також це насіння багате цинком, який також потрібен для здоров’я серцево-судинної системи. А гарбузове насіння багате корисними харчовими волокнами, які знижують обсяг небезпечного холестерину. І магнію в них теж дуже багато: в 65 грамах міститься добова норма цього елемента.

Пиво

Пиво – найдоступніше джерело кремнію, елемента, який допомагає знизити ризик розвитку атеросклерозу, захворювання, що вражає судини і приводить до інфаркту. Для того, щоб отримати добову дозу кремнію, досить випити всього один півлітровий келих пива — головне, не закушувати його жирною їжею!

Кава

Помірне вживання кави допомагає знизити аритмію — до такого висновку прийшли вчені уз Сіднейського університету. А якщо випивати в день 4 чашечки ароматного напою, то можна істотно знизити ризик розвитку судинних захворювань. Головне, пийте чорну каву, без молока і вершків.

Томатна паста

Лікопін — важливий елемент, який життєво необхідний нашому серцю. Чим менше його вміст в організмі, тим вище ризик захворіти серцево-судинними захворюваннями. А найпростіше його отримати з томатної пасти: всього в 4 грамах міститься добова норма лікопіну – це менше чайної ложки!

Картопля

Дієтологи все частіше радять не виключати картоплю з раціону, навіть якщо ви дотримуєтеся дієти. Відварна картопля або запечена без олії безпечна для фігури і дуже корисна для здоров’я. Справа в тому, що картопля багата калієм, який допомагає регулювати кров’яний тиск, а також вітаміном В6, дуже важливим для утворення червоних кров’яних тілець.

Банан
Ще один продукт, який в жодному разі не можна викидати зі свого раціону: всього один невеликий банан в день допоможе підтримувати необхідний рівень калію і натрію, що забезпечують нормальне функціонування всіх м’язів — в тому числі серцевого. Дуже корисно, а головне — смачно!

Йогурт

Тільки ні в якому разі не знежирений: дослідження, проведене фахівцями Університету, підтвердило: всього дві порції йогурту в день знижують ризик інфаркту та інсульту на 30%. Але тільки без цукру!


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
32 589
Батько зробив гігантське тату на лобі після того, як програв суперечку своєму синові
19 106
Симптоми міні-інсульту, на які потрібно відразу звернути увагу
17 727
Наталка Денисенко після зміни прізвища показалася голою у ліжку з чоловіком на третій день весілля
17 274
Найнебезпечніший напій для серця: що медики радять виключити з раціону
11 419
Тату замість дієти: чоловік «набив» собі омріяний прес до пляжного сезону
11 099
Його вважали божевільним: чоловік висадив 11 тисяч дерев і вразив усіх результатом
10 543
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
10 309
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
9 907
Не їжте його ввечері: дієтологія назвала заборонений продукт перед сном
9 871
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
8 847
«Усього одна пляшка на день»: що насправді відбувається з організмом від щоденного пива
8 324
Ці ознаки інсульту можуть попередити про загрозу життю: ніколи не ігноруйте їх
8 181
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
«Сардинмаксинг» захопив соцмережі: чому всі раптово почали їсти цю рибу
0
«Оля сказала правду»: Потап заступився за Полякову та назвав її «сталевими яйцями»
0
Готуйте кишені та бажання: 4 знаки Зодіаку, яких чекає шалений успіх до кінця серпня
0
Воюють із привидами: РФ відрапортувала про «взяття» села на Харківщині, що зникло 30 років тому
0
Фальшива інвалідність у 72% прокурорів – масштаби порушення вражають
0
У блискучій сукні з оголеною спиною і на шпильках: Тіна Кароль анонсувала новий концерт
0
Настя Каменських знову вийде заміж за Потапа: співачка заінтригувала заявою
0
Не боги, а прибульці: колишній перекладач Ватикану дав скандальне тлумачення Біблії
0
Чому чоловік і дружина перестають відверто говорити: 7 причин емоційної дистанції
0
З 18 серпня життя піде в плюс: ці 3 знаки зодіаку отримають довгоочікувані новини
0
K-pop-блогерка померла під час прямого ефіру після хвилі критики з боку фанатів
0
«Я лоханулась»: Оля Полякова відверто розсекретила, із чим залишиться у разі розлучення
0
Подарунки й раптова ніжність: психологиня назвала неочевидні ознаки зради

Реакція людини після викриття може сказати про зраду ...

Колишній застряг у голові: як пережити розставання, яке болить навіть через багато років

Час не завжди лікує, іноді навіть через десятиліття людина ...

Коли самого кохання замало: 20 головних викликів у стосунках із великою різницею у віці

Кохання часто вважають наймогутнішою силою, здатною ...