U-News » Здоров'я » 5 повсякденних продуктів, які напрочуд корисні для здоров’я серця
Всі новини

5 повсякденних продуктів, які напрочуд корисні для здоров’я серця

Будучи одним із п’яти життєво важливих органів тіла, серце забезпечує кровообіг в організмі, доставляючи кисень, поживні речовини та гормони, а також видаляючи продукти обміну речовин. Однак якщо здоров’я серця порушене, то це позначається і на кровообігу в інших областях організму.

Однак є й хороші новини. Навіть якщо нині ви не дотримуєтеся здорової для серця дієти, кілька простих змін у раціоні харчування можуть реально вплинути на ваш артеріальний тиск і рівень холестерину. WomanEL розповість про п’ять продуктів, яким слід віддати перевагу, якщо ви хочете почати.

  • Зверніть увагу: якщо вас турбує ваш кров’яний тиск або рівень холестерину, зверніться за порадою до терапевта або медичного фахівця.

Кавун

Ви можете думати про кавун як про освіжаючу літню закуску, але регулярне вживання кавуна може також зміцнити здоров’я вашого серця. Згідно з дослідженням, опублікованим у журналі Nutrients, вживання кавуна або кавунового соку захищає судини за умови високого споживання цукру, оскільки амінокислоти, що містяться в кавуні (L-цитрулін і L-аргінін), протидіють зниженню біодоступності оксиду азоту під впливом цукру.

Оскільки зниження рівня оксиду азоту може призводити до таких наслідків, як зниження варіабельності серцевого ритму (зміна тривалості інтервалів між ударами серця, що асоціюється з добрим здоров’ям), функції судин і мікросудинного кровотоку, протидія цьому зниженню через вживання кавуна може захистити здоров’я серця в довгостроковій перспективі. Одним словом, кавун діє як своєрідний щит.

Капуста кале

Листова зелень відома цілою низкою корисних властивостей, тому ви, ймовірно, не здивуєтеся, побачивши її в цьому списку. Зокрема, капуста кале корисна для серця, оскільки містить велику кількість корисних для серця поживних речовин, включно з калієм, клітковиною, фолатами і кальцієм.

Темна листова зелень, як показали дослідження, знижує рівень ЛПНЩ – так званого поганого холестерину – і перешкоджає його зв’язуванню зі стінками артерій.

Це пояснюється тим, що деякі речовини, які містяться в капусті калі, здатні зв’язувати жовчні кислоти, що утворюються з холестерину, в травній системі та перешкоджати їхній реабсорбції.

Овес

Овес, можливо, не найцікавіший продукт, але він має безліч корисних для серця властивостей. Ба більше, існує безліч доказів того, що цільнозерновий овес і класичні вівсяні висівки сприяють зниженню рівня холестерину. Це відбувається завдяки наявності бета-глюкану – розчинної клітковини, яка найчастіше трапляється у вівсі і знижує рівень загального та поганого холестерину.

Але це ще не все. Бета-глюкан також багатий на антиоксиданти, які, зменшуючи запалення, захищають від шкідливих хронічних захворювань, таких як хвороби серця. Потужна штука.

Авокадо

Якщо ви любите авокадо на тості, то у нас для вас хороші новини. Авокадо не тільки смачний, а й корисний для здоров’я серця. Хоча в авокадо багато жирів, 60% з них становлять мононасичені жири – корисні жири, які допомагають захистити серце, підтримуючи рівень хорошого холестерину і знижуючи рівень поганого.

Багато поживних речовин, що містяться в авокадо, такі як калій, фолат і клітковина, також корисні для серця і серцево-судинної системи.

Ба більше, згідно з дослідженнями, опублікованими в Journal Of The American Heart Association, вживання двох порцій авокадо на тиждень (одне ціле авокадо) знижує ризик розвитку серцево-судинних захворювань на 21%.

Темний шоколад

Ні для кого не секрет, що темний шоколад має безліч корисних властивостей, але однією з найбільш вражаючих є його внесок у здоров’я серця. Це пояснюється тим, що темний шоколад містить велику кількість флавоноїдів, які також містяться в чаї, листових овочах і цитрусових, що виступають як антиоксиданти і мають потужну протизапальну дію. Зокрема, в ньому багато підтипу флавоноїдів, званих флаванолами.

Як флаваноли, так і теобромін – ще одну сполуку природного походження, що міститься в какао, – раніше пов’язували з поліпшенням роботи кровоносних судин, зниженням артеріального тиску і ризику серцево-судинних захворювань у людей зі схильністю і без неї.

Поліфеноли, що містяться в темному шоколаді, одним з яких є флаваноли, також можуть підвищувати рівень хорошого холестерину та одночасно знижувати рівень поганого холестерину, покращуючи загальний рівень.


Читають Коментують
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
29 755
Наталка Денисенко після зміни прізвища показалася голою у ліжку з чоловіком на третій день весілля
18 516
Симптоми міні-інсульту, на які потрібно відразу звернути увагу
18 310
Фейловий вихід до народу: Путін зустрівся з росіянами на порожній заправці
13 601
Найнебезпечніший напій для серця: що медики радять виключити з раціону
12 023
Тату замість дієти: чоловік «набив» собі омріяний прес до пляжного сезону
11 761
Лікарка назвала продукт, який не можна їсти після 40 років
11 377
Його вважали божевільним: чоловік висадив 11 тисяч дерев і вразив усіх результатом
11 366
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
11 012
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
10 437
«Не вміщається в жодну анкету»: чоловік із найдовшим прізвищем в Україні показав свій паспорт
10 152
Білий чи чорний: назвали найкорисніший хліб
9 103
Проти тромбів та холестерину: яку кількість імбиру потрібно вживати щодня для захисту судин
8 058
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
«Ілюзія досконалості зникла»: супермодель Сінді Кроуфорд пояснила різницю між тілом у 21 та 31 рік
0
Любовний гороскоп на тиждень: яким знакам зодіаку пощастить 17–23 серпня
0
Ваш місяць народження може підказати шлях до багатства: що радять астрологи
0
Леся Нікітюк разом із нареченим-військовим показала яскравий фотосет у жовтому «Запорожці»
0
Відома українська співачка здивувала, чому відмовляє у побаченнях і тримає чоловіків на відстані
0
Вони не знають, що таке бідність: 5 імен жінок, яким доля призначила фінансову незалежність
0
Знизьте тиск без ліків: 5 продуктів, які за даними досліджень працюють краще за таблетки
0
NYT: європейці просять Трампа повернути діалог з РФ і вимагають місця за столом переговорів
0
«Я ніколи не була в кращій формі»: 48-річна Ніколь Шерзінгер у неоновому бікіні на Гаваях вразила шанувальників
0
Чому після 50 років звичайного огляду замало: лікарі назвали обов'язковий чек-ап, що рятує життя
0
Було різко і зайве: Полякова виправдалася за порівняння України з концтабором
0
Рідкісне фото на тлі боротьби з деменцією: як Брюс Вілліс виглядає на весіллі доньки в колі родини
0
Чи справді секс лікує від стресу: науковці дали остаточну відповідь

Секс справді може знизити рівень стресу, але заспокійливий ...

Психологи назвали вік, коли дитину вже можна залишати саму вдома

Психологи пояснили, що готовність дитини залишатися без ...

Подарунки й раптова ніжність: психологиня назвала неочевидні ознаки зради

Реакція людини після викриття може сказати про зраду ...