U-News » Здоров'я » Назвали несподівану групу продуктів, які здатні знизити ризики деменції
Всі новини

Назвали несподівану групу продуктів, які здатні знизити ризики деменції

Вживання масла, яєць і червоного м’яса, які часто вносять у список не найкорисніших, виявились навпаки досить потрібними у раціоні людини. Річ у тім, що жири, які містять у цих продуктах, можуть знизити ризик деменції.

Відповідні висновки зробили вчені з університету Монаш у Мельбурні (Австралія), результати опублікували у медичному журналі NCB. Фахівці виявили досить цікаву кореляцію між рівнем тригліцеридів і ризиками захворювання, розповідає 24 канал.

Зокрема, літні люди з вищим рівнем тригліцеридів у крові мали на 18% менше шансів отримати смертельний стан, ніж ті, у кого кількість тригліцеридів була вдвічі меншою.

Результати дослідження показують, що рівень тригліцеридів може бути таким собі предиктором ризику деменції та зниження когнітивних функцій у літніх людей, – зазначила професор університету Монаш Чжень Чжоу.

Учені переконані, що отримані результати є корисними і важливими і можуть спонукати медиків розробляти "нові стратегії профілактики" смертельної хвороби, адже досі ліків від хвороби Альцгеймера не існує.


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
33 560
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
29 725
Наталка Денисенко після зміни прізвища показалася голою у ліжку з чоловіком на третій день весілля
18 471
Симптоми міні-інсульту, на які потрібно відразу звернути увагу
18 287
Фейловий вихід до народу: Путін зустрівся з росіянами на порожній заправці
13 582
Найнебезпечніший напій для серця: що медики радять виключити з раціону
11 995
Тату замість дієти: чоловік «набив» собі омріяний прес до пляжного сезону
11 734
Його вважали божевільним: чоловік висадив 11 тисяч дерев і вразив усіх результатом
11 350
Лікарка назвала продукт, який не можна їсти після 40 років
11 349
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
10 982
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
10 430
«Не вміщається в жодну анкету»: чоловік із найдовшим прізвищем в Україні показав свій паспорт
10 120
Білий чи чорний: назвали найкорисніший хліб
8 227
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
«Ілюзія досконалості зникла»: супермодель Сінді Кроуфорд пояснила різницю між тілом у 21 та 31 рік
0
Любовний гороскоп на тиждень: яким знакам зодіаку пощастить 17–23 серпня
0
Ваш місяць народження може підказати шлях до багатства: що радять астрологи
0
Леся Нікітюк разом із нареченим-військовим показала яскравий фотосет у жовтому «Запорожці»
0
Відома українська співачка здивувала, чому відмовляє у побаченнях і тримає чоловіків на відстані
0
Вони не знають, що таке бідність: 5 імен жінок, яким доля призначила фінансову незалежність
0
Знизьте тиск без ліків: 5 продуктів, які за даними досліджень працюють краще за таблетки
0
NYT: європейці просять Трампа повернути діалог з РФ і вимагають місця за столом переговорів
0
«Я ніколи не була в кращій формі»: 48-річна Ніколь Шерзінгер у неоновому бікіні на Гаваях вразила шанувальників
0
Чому після 50 років звичайного огляду замало: лікарі назвали обов'язковий чек-ап, що рятує життя
0
Було різко і зайве: Полякова виправдалася за порівняння України з концтабором
0
Рідкісне фото на тлі боротьби з деменцією: як Брюс Вілліс виглядає на весіллі доньки в колі родини
0
Чи справді секс лікує від стресу: науковці дали остаточну відповідь

Секс справді може знизити рівень стресу, але заспокійливий ...

Психологи назвали вік, коли дитину вже можна залишати саму вдома

Психологи пояснили, що готовність дитини залишатися без ...

Подарунки й раптова ніжність: психологиня назвала неочевидні ознаки зради

Реакція людини після викриття може сказати про зраду ...