U-News » Здоров'я » Названо непотрібні для організму людини вітаміни і харчові добавки
Всі новини

Названо непотрібні для організму людини вітаміни і харчові добавки

Експерти розповіли про вітаміни і харчові добавки, котрі непотрібні для людського організму. Відповідні висновки за підсумками дослідження зроблені вченими з Університету Тафтса в США, про що повідомляється на сторінках Annals of Internal Medicine.

На переконання медиків, різні харчові добавки не в змозі збільшити тривалість життя, а якщо вживати їх у значних дозах, є ризик завдати шкоди здоров’ю. В рамках свого експерименту його автори залучили понад 27 тисяч добровольців старше 20 років.

Всі учасники двічі на день заповнювали опитувальники, де відповідали на питання про раціон і здоров’я в цілому, вказуючи в тому числі дані про прийом добавок. Тривало дослідження протягом шести років, за цей період померли понад 3,6 тисячі громадян. Багато з покійних за життя приймали вітаміни.

Згідно з висновками вчених, добавки і схожі засоби не роблять позитивного ефекту на тривалість життя. Крім того, при надмірному вживанні кальцію зростав ризик розвитку раку, а безконтрольне включення в раціон бета-каротину і вітамінів A, Е підвищувало ймовірність передчасної кончини.


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
31 423
Батько зробив гігантське тату на лобі після того, як програв суперечку своєму синові
18 571
Знижує тиск і вагу: названо дешевий продукт, який потрібно вживати щодня
15 990
Ніхто й не підозрював: дрібна деталь оголила сімейну таємницю людей, які вважали себе просто колегами
13 177
Рятівники серцево-судинної системи: 5 овочів, які знижують рівень поганого холестерину
11 691
Цироз може маскуватися під втому: 4 симптоми, які ви точно пропускаєте
9 868
Не їжте його ввечері: дієтологія назвала заборонений продукт перед сном
9 253
Названо небезпечні ознаки захворювання серця: їх часто ігнорують
9 046
Концерт Вєрки Сердючки в Одесі спричинив скандал у мережі: думки українців розділилися
8 777
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
8 596
Вчені розповіли, які фрукти та овочі можуть захистити від діабету
8 064
Ці ознаки інсульту можуть попередити про загрозу життю: ніколи не ігноруйте їх
7 865
«Усього одна пляшка на день»: що насправді відбувається з організмом від щоденного пива
7 810
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
Диво на добу: як приїзд Путіна в Красноярськ «збив» ціни на бензин удвічі
0
Не «кохана» і не «королева»: як Чарльз називає Каміллу наодинці
0
"Мисливець на алігаторів": Дружина MONATIK засвітила півторарічного сина та здивувала його розвагами
0
Чи не найкраща звичка: чи можна вживати солодке на голодний шлунок
0
Подарунок може принести сльози та сварки: які речі не радять дарувати коханим
0
Ірина Білик у леопардових штанях вмостилася на колінах у Павла Зіброва: "Було гаряче"
0
Даша Квіткова зробила болісне зізнання про зраду: "В мене ніби вибили землю з-під ніг"
0
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
0
Таємний "син" і діти від різних жінок: що відомо про нащадків Пономарьова та його нове кохання
0
Від світового тріумфу до трагічного фіналу: історія Вітні Гʼюстон, яку знищила залежність
0
«Не впізнаю себе»: Санта Дімопулос покарала чесне фото після того, як погладшала
0
Блогерка зламала ногу через трендові штани: що сталось і як не повторити її помилку
0
Колишній застряг у голові: як пережити розставання, яке болить навіть через багато років

Час не завжди лікує, іноді навіть через десятиліття людина ...

Коли самого кохання замало: 20 головних викликів у стосунках із великою різницею у віці

Кохання часто вважають наймогутнішою силою, здатною ...

Астрологиня назвала жінок зодіаку, про яких кажуть, що вони - справжні королеви

У дитинстві кожна дівчинка мріє стати принцесою, і майже ...