U-News » Здоров'я » Вчені: незначні зміни у харчових звичках продовжують життя людини на 48 хвилин на день
Всі новини

Вчені: незначні зміни у харчових звичках продовжують життя людини на 48 хвилин на день

Змінивши харчові звички, можна продовжити своє життя.

Вчені довели, що незначні зміни у харчових звичках продовжують життя людини на 48 хвилин на день. Змінивши харчові звички, можна продовжити своє життя.

Відомо, що нездорова їжа здатна погіршити здоров’я людини, аж до скорочення тривалості життя. Проведене дослідження фахівцями з Мічиганського університету допомогло визначити, що з’ївши лише один хот-дог, людина може скоротити своє життя майже на 36 хвилин. Подробиці матеріалів дослідження опублікував журнал Nature Food.

Під час вивчення впливу продуктів на тривалість життя людей вчені проаналізували понад 5 800 видів продуктів. Зрештою було встановлено, що за умови заміни 10 % м’ясної продукції (обробленого м’яса) на фрукти, овочі, горіхи, бобові або морепродукти, можна збільшити щоденну тривалість життя на 48 хвилин. Таких цифр вдалося досягти завдяки зниженню впливу вуглецю, що міститься у шкідливих продуктах харчування.

«Наше дослідження підтверджує, що дієтичні зміни у раціоні харчування людини допоможуть не лише поліпшити якість життя, але й сприятливим чином позначаться на навколишньому середовищі», — поділився автор дослідження Олів’є Жолле.

Читають Коментують
Лікарі назвали ознаки, які свідчать про необхідність очистити печінку
31 042
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
28 230
5 фруктових соків, які змушують нирки працювати та знижують тиск
18 136
Який хліб підвищує цукор, а який — ні: вибір фахівців
17 531
«Святі каченята!»: мережу підірвав кумедний випадок з 6-річною дівчинкою, яка епічно вилаяла повітряну тривогу
17 197
Доказ подорожей у часі: дивна деталь на фото часів Другої світової спантеличила Мережу
15 561
Найдорожче полювання в історії: чим насправді виявився загадковий об'єкт, який Пентагон збив ракетою за пів мільйона доларів
15 079
Названо найдобріші знаки зодіаку: вони нікому не заподіють зла
14 655
Названо зовнішні симптоми небезпечно високого рівня холестерину
13 855
Лікарі розповіли, від яких продуктів слід відмовитись при високому холестерині
12 150
Як прожити довше: названо “правильне поєднання” фруктів і овочів для довголіття
11 843
Названо сім попереджувальних симптомів жирової хвороби печінки
11 786
Названі 4 продукти, які очищають організм і підвищують імунітет
11 511
Названо найдобріші знаки зодіаку: вони нікому не заподіють зла
1
Нова заява Мерца: що німецький канцлер сказав про Україну
0
Секрет королеви подіуму: Жизель Бундхен показала ідеальні ноги у сукні з максимально високим розрізом
0
"Вийшов з ладу": Тарас Тополя після розлучення відмовився від серйозних стосунків і назвав причину
0
Потап терміново звернувся до фанатів: шахраї від його імені просять гроші
0
Зупиніться, поки не пізно: лікарка назвала трендові дієти, які руйнують жіночий організм ізсередини
0
Забудьте про довге прибирання: правило однієї хвилини запобігає безладу в домі
0
Тріскаються плоди і жовтіє листя: ця помилка повільно руйнує врожай помідорів
0
Шість знаків Зодіаку здійснять усі свої найзаповітніші мрії до кінця червня
0
Жодних делікатесів: що додавала у свою ранкову тарілку королева Британії Єлизавета II
0
Сусіди скаржаться на гавкіт собаки: коли власник може отримати штраф
0
Камалія знову в лікарні: співачка повідомила про погіршення стану
0
Що посадити біля троянд: рослини, які захищають від шкідників і бур’янів
0
Смачна і свіжа полуниця: найкраще закручування на зиму, яке варто зробити вже сьогодні

Якщо ви любите ласувати полуницею не лише в сезон, таке ...

Закохатися, перебуваючи у шлюбі: чому це стається навіть у щасливих стосунках

Багатьом здається, що справжнє кохання автоматично захищає ...

Чому інтим у басейні може бути небезпечним: пояснення експертів

Інтим у воді може здаватися привабливою ідеєю, однак ...