U-News » Здоров'я » Це харчування покращить прогноз одужання різних видів раку: онкологи
Всі новини

Це харчування покращить прогноз одужання різних видів раку: онкологи

Гіпоглікемічна дієта, як правило, орієнтована на зниження рівня глюкози в крові та покращення чутливості до інсуліну.

Вважається, що вона корисна для хворих на цукровий діабет ІІ типу або тих, хто страждає на порушення вуглеводного обміну. Проте онкологи стверджують, що таке харчування покращують прогноз одужання за різних видів пухлин.

Дієта замість ліків

Італійські вчені з Національного інституту раку Мілана у співпраці з колегами Інституту молекулярної онкології Фірка (IFOM) провели дослідження. І дійшли висновку, що п’ятиденна гіпоглікемічна дієта, яка дотримується циклічно, кожні три-чотири тижні, ефективна та безпечна для хворих.

— Обмеження калорій досягається завдяки введенню до раціону певної кількості продуктів рослинного походження. Це — овочі, хліб із борошна грубого помелу, оливкова олія першого віджиму, фрукти в обмежених та заздалегідь встановлених кількостях. Таке харчування допомогло пацієнтам, які страждали від різних типів новоутворень, включаючи рак молочної залози, товстої кишки та легень, — пояснив онколог Фонду Національного інституту раку (IRCCS) Клаудіо Верньєрі, пише Il giorno.

Циклічне голодування корисне

Лабораторні дослідження показали, що циклічне голодування здатне посилити протипухлинні ефекти хімієтерапії та імунотерапії. Вчені пояснюють це зниженням концентрації у крові глюкози та факторів росту, що стимулюють розмноження ракових клітин, таких як інсулін.

За словами керівника імунотерапії пухлин Лісії Ріволтіні, гіпоглікемічна дієта збільшує в крові «хороші» імунні клітини, такі як цитотоксичні Т-лімфоцити та природні клітини-кілери. Вони здатні вбивати ракові клітини. Водночас дієта зменшує «погані» імунні клітини, які збільшують системне запалення.

Крім того, складніші аналізи пухлинної тканини, взяті до і після дієти, показали збільшення «хороших» імунних клітин не тільки в крові, а й усередині пухлини. Можливо, метаболічний шок, спричинений гіпоглікемічною дієтою, збільшує та активує ці клітини імунної системи в крові та полегшує їх рух із крові всередині пухлини. Все це дозволить вченим, враховуючи дію імунотерапевтичних препаратів разом із гіпоглікемічною дієтою, створити нові ефективні методи лікування.

Однак для розробки нових методів лікування потрібне проведення глибших клінічних досліджень за участю добровольців. Крім того, важливо враховувати індивідуальні особливості пацієнтів та їх стан здоров’я при застосуванні дієти та імунотерапії.

Дослідження було опубліковано у науковому журналі Cancer Discovery («Відкриття раку»).

Медправда


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
33 413
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
29 649
Наталка Денисенко після зміни прізвища показалася голою у ліжку з чоловіком на третій день весілля
18 337
Симптоми міні-інсульту, на які потрібно відразу звернути увагу
18 217
Фейловий вихід до народу: Путін зустрівся з росіянами на порожній заправці
13 446
Найнебезпечніший напій для серця: що медики радять виключити з раціону
11 938
Тату замість дієти: чоловік «набив» собі омріяний прес до пляжного сезону
11 649
Його вважали божевільним: чоловік висадив 11 тисяч дерев і вразив усіх результатом
11 308
Лікарка назвала продукт, який не можна їсти після 40 років
11 287
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
10 894
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
10 393
«Не вміщається в жодну анкету»: чоловік із найдовшим прізвищем в Україні показав свій паспорт
9 983
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
9 046
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
Знизьте тиск без ліків: 5 продуктів, які за даними досліджень працюють краще за таблетки
0
NYT: європейці просять Трампа повернути діалог з РФ і вимагають місця за столом переговорів
0
«Я ніколи не була в кращій формі»: 48-річна Ніколь Шерзінгер у неоновому бікіні на Гаваях вразила шанувальників
0
Рідкісне фото на тлі боротьби з деменцією: як Брюс Вілліс виглядає на весіллі доньки в колі родини
0
Відверта зізнання Світлицької: чому її не покликала на весілля Наталка Денисенко
0
Найкраща сіль для консервації: беріть її і банки не порозриває
0
Фінансовий гороскоп на тиждень: на кого зі знаків зодіаку чекає прибуток 17–23 серпня
0
Місячний гороскоп на 17–23 серпня: що рекомендується робити кожного дня тижня
0
Безладу більше немає: метод трьох коробок, який повертає порядок у дім за 30 хвилин
0
«Сигнал від підсвідомості»: чому нам часто сниться падіння з висоти та про що насправді попереджає цей сон
0
Російська вчителька попросила відредагувати фото класу: до справи долучилися українці
0
Найнегативніші знаки зодіаку: можуть зіпсувати навіть найкращий день
0
Чи справді секс лікує від стресу: науковці дали остаточну відповідь

Секс справді може знизити рівень стресу, але заспокійливий ...

Психологи назвали вік, коли дитину вже можна залишати саму вдома

Психологи пояснили, що готовність дитини залишатися без ...

Подарунки й раптова ніжність: психологиня назвала неочевидні ознаки зради

Реакція людини після викриття може сказати про зраду ...