Це будівництво називають будівництвом століття. І це дійсно так. Десятки років роботи, мільярди на це витратили і ось нарешті Подільсько-Воскресенський міст у Києві через Дніпро відкрили 1 грудня, але їздити ним зможе поки далеко не кожний, а тепер ще й на волі будуть не всі, бо накрали на цьому проєкті мільйони, хоча хотіли, мабуть, більше.
Подробиці про махінації розповів в ексклюзивному сюжеті для TSN.ua журналіст Артем Зябкін.
Найдорожчий міст в країні
Його кошторисна вартість збільшувалась кілька разів, він змінив купу будівельників і став чи не найдорожчою спорудою в Україні. Але “незабаром” — з такими словами мер столиці проїхався мостом і натякнув, що от-от це станеться.
Чому Кличко так тішиться?
І цей день настав. 1 грудня 2023 року Кличко похизувався, що будівництво завершено. Мера столиці, звісно, це неабияк тішить, адже добудувати цей міст хто тільки не обіцяв.
“Нарешті, це відбулося! Всім скептикам та тим, хто намагався заблокувати роботи на об’єкті, скажу одне: шукайте тепер інші приводи для своїх маніпуляцій”, — зазначив Кличко.
Чому так довго будували?
І ця споруда дійсно вражає. Мостовий перехід — двохярусний. На верхньому заплановані шість смуг для руху автотранспорту по три в один бік, на нижньому — дві колії майбутньої четвертої гілки метро зі станціями “Суднобудівна”, “Труханів острів” і “Затока Десенка”.
На правому березі міста естакада мосту починається від перетину вулиць Верхній/Нижній Вал та Набережно-Хрещатицької, далі перетинає Рибальський півострів, Труханів острів і, пройшовши через Русанівські сади, виходить на лівобережну частину Києва, де має йти двома гілками: одна — вулицею Бальзака на Троєщину, друга — проспектом Алішера Навої на Воскресенку, Райдужний, Північно-Броварський і Лісовий масиви.