U-News » Здоров'я » 10 змін в харчуванні, які підвищують захист організму від розвитку раку
Всі новини

10 змін в харчуванні, які підвищують захист організму від розвитку раку

Харчування неймовірно важливе для зниження ризику захворювання на рак. Американське онкологічне товариство рекомендує, наприклад, щодня вживати не менше п’яти порцій фруктів і овочів, а також вживати в їжу продукти, що допомагають підтримувати здорову вагу.

Їжте більше фруктів і овочів. Крім того, що фрукти і овочі сповнені вітамінів і поживних речовин, що знижують ризик деяких видів раку, вони при активному споживанні допомагають зменшити кількість шкідливої їжі в раціоні. Зокрема, продуктів з високим вмістом цукру, з якими асоціюється високий ризик запалення, що сприяє клітинним порушень і розвитку раку.

Пийте зелений чай протягом дня. Зелений чай є потужним антиоксидантом і може бути важливою частиною протиракової дієти. Цей напій містить речовину епігаллокатехін-3-галлат, що діє проти урокінази – ферменту, необхідного для росту ракових пухлин. Дослідження показують, що зелений чай може допомогти запобігти раку печінки, молочної залози, підшлункової залози, легенів, стравоходу та шкіри.

Їжте більше помідорів. Деякі вчені відзначають, що антиоксидант лікопін, який міститься в томатах, може бути більш потужним, ніж бета-каротин, альфа-каротин і вітамін Е. Відомо, що лікопін підвищує захищеність організму від розвитку раку простати і раку легенів. Обов’язково готуйте помідори, так як цей метод вивільняє лікопін і робить його доступним для вашого тіла.

Почніть їсти часник. Відразу кілька великих досліджень показали, що люди, які регулярно їдять часник, з меншою ймовірністю хворіють різними видами раку, особливо в травних органах, таких як стравохід, шлунок і товста кишка. Часник (цибуля, до речі, теж) може блокувати утворення нітрозамінів – речовин, які діють як потужні канцерогени. При цьому чим гостріший часник або цибуля, тим більше в них хімічно активних сполук, які запобігають раку.

Використовуйте оливкову олію. У середземноморських країнах цей мононенасичений жир широко використовується як для приготування їжі, так і для приготування салатів. При цьому, наприклад, рівень захворюваності на рак молочної залози в країнах Середземномор’я на 50 відсотків нижче, ніж у Сполучених Штатах, де це масло не так популярно.

Вживайте хрестоцвіті овочі. Капустяні неймовірно корисні для захисту від раку. Дослідники виявили, що компоненти цих овочів глюкозинолати оберігають клітини від руйнівної дії вільних радикалів, які пошкоджують клітинні ДНК. Також вони корисні в справі лікування раку: ці речовини індукують апоптоз деяких пухлинних клітин і ускладнюють виникнення нових судин, завдяки яким може прогресувати пухлина.

Снідайте кашами з цільного зерна. За даними Американського Інституту досліджень раку, цільні зерна містять багато компонентів, що знижують ризик розвитку раку, в тому числі клітковину і антиоксиданти. Велике дослідження, що включає майже півмільйона людей, показало, що вживання в їжу більшої кількості цільного зерна може знизити ризик розвитку колоректального раку.

Використовуйте куркуму. Американське товариство по боротьбі з раком констатує, що куркумін може інгібувати деякі види ракових клітин в лабораторних дослідженнях і сповільнювати поширення раку або зменшувати пухлини у деяких тварин.


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
33 303
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
29 595
Наталка Денисенко після зміни прізвища показалася голою у ліжку з чоловіком на третій день весілля
18 223
Симптоми міні-інсульту, на які потрібно відразу звернути увагу
18 175
Фейловий вихід до народу: Путін зустрівся з росіянами на порожній заправці
13 368
Найнебезпечніший напій для серця: що медики радять виключити з раціону
11 898
Тату замість дієти: чоловік «набив» собі омріяний прес до пляжного сезону
11 592
Лікарка назвала продукт, який не можна їсти після 40 років
11 253
Його вважали божевільним: чоловік висадив 11 тисяч дерев і вразив усіх результатом
11 236
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
10 821
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
10 364
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
9 025
«Не вміщається в жодну анкету»: чоловік із найдовшим прізвищем в Україні показав свій паспорт
8 951
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
NYT: європейці просять Трампа повернути діалог з РФ і вимагають місця за столом переговорів
0
«Я ніколи не була в кращій формі»: 48-річна Ніколь Шерзінгер у неоновому бікіні на Гаваях вразила шанувальників
0
Відверта зізнання Світлицької: чому її не покликала на весілля Наталка Денисенко
0
Найкраща сіль для консервації: беріть її і банки не порозриває
0
Безладу більше немає: метод трьох коробок, який повертає порядок у дім за 30 хвилин
0
«Сигнал від підсвідомості»: чому нам часто сниться падіння з висоти та про що насправді попереджає цей сон
0
Найнегативніші знаки зодіаку: можуть зіпсувати навіть найкращий день
0
«Секрет у простих речах»: 111-річна довгожителька вразила зізнанням, що насправді допомагає їй зберігати здоров'я
0
Прихована загроза в аптечці: чому безпечний вітамін може повністю нейтралізувати ваші ліки
0
Без змови та сумнівів: трьох експертів з харчування запитали про найкращий напій для гіпертоніків
0
Свідомий крок та особливий символ: Денисенко показала нове парне тату з чоловіком і розкрила його сенс
0
«Терпіти більше немає сил»: дружина В’ячеслава Гармаша звинуватила чоловіка у домашньому насильстві та йде до суду
0
Чи справді секс лікує від стресу: науковці дали остаточну відповідь

Секс справді може знизити рівень стресу, але заспокійливий ...

Психологи назвали вік, коли дитину вже можна залишати саму вдома

Психологи пояснили, що готовність дитини залишатися без ...

Подарунки й раптова ніжність: психологиня назвала неочевидні ознаки зради

Реакція людини після викриття може сказати про зраду ...