Кияни обурені неотриманням компенсацій за проїзд під час ремонтних робіт у метрополітені – це доступно для громадян, які стали заручниками ситуації, пов'язаної навколо станцій синьої гілки "Деміївська-Лібідська".
Влада пообіцяла повертати витрачені кошти. Точніше "компенсувати" їх. А деякі українці цього нібито не здобули.
"Місто компенсує проїзд у тимчасових маршрутах 2м, 60, 43к та додаткові поїздки в метро на синій гілці. Наприклад, якщо скористатися автобусом 2м з "Теремків" до "Либідської", а потім доїхати в центр на метро, одна з двох витрачених поїздок повернеться на карту", - заявляв "Київ Цифровий".
Повідомлялося, що кияни зможуть оплачувати за проїзд лише один раз, навіть якщо потрібно робити вимушені дві чи навіть три пересадки. Головне, щоб час у дорозі не перевищував 2 години.
Можливо, інформаційна кампанія за умовами компенсації була недостатньо ефективною. Тому що багато хто помилково очікував повернення реальних коштів, а не поїздок. У "Головному інформаційно-обчислювальному центрі" повідомили, що їм ще не надходили скарги за відсутність компенсованих поїздок.
"На жаль, не всі пасажири розуміють зміст рішення і не дотримуються встановлених цим рішенням вимог", - додали там.