U-News » Здоров'я » 5 кращих природних засобів для боротьби з підвищеним холестерином
Всі новини

5 кращих природних засобів для боротьби з підвищеним холестерином

Статини, які призначаються лікарями для боротьби з підвищеним холестерином, можуть викликати побічні ефекти, включаючи головні болі, м’язові спазми і нудоту. У той же час існують природні способи і засоби зниження рівня холестерину без ліків.

Високий рівень холестерину не має симптомів, але може подвоїти ризик серцевих захворювань та інсульту. Зазвичай поняття «підвищений холестерин» означає занадто великий вміст в крові ліпопротеїнів низької щільності (ЛПНЩ), так званого поганого холестерину. Високий рівень холестерину ЛПНЩ, особливо на тлі низького рівня хорошого холестерину ЛПВЩ збільшує ризик розвитку ішемічної хвороби серця. Холестерин ЛПНЩ утворює бляшки в артеріях серця, які можуть накопичуватися з часом, утворювати згусток і блокувати артерії, приводячи до болю в грудях або серцевого нападу.

Часник. За даними огляду 39 випробувань, опублікованого в Avicenna Journal of Phytomedicine, екстракт часнику може знижувати загальний рівень холестерину і концентрацію ЛПНЩ. Щоденне вживання декількох зубчиків часнику (не більше чотирьох) дає через півроку відчутний ефект зниження артеріального тиску.

Крім часнику, корисні та інші прянощі – чорний перець, куркума, імбир, коріандр, кориця, які також сприяють позбавленню від поганого холестерину.

Розчинні волокна. Згідно з висновком Американської кардіологічної асоціації, розчинна клітковина знижує рівень холестерину ЛПНЩ, а нерозчинна клітковина допомагає знизити загальний ризик серцевих захворювань. Розчинна клітковина міститься у великій кількості в вівсі. Іншими хорошими джерелами розчинної клітковини є фрукти, овочі та бобові.

Глід. Плоди глоду століттями використовувалися для поліпшення здоров’я серця, і наукові дослідження підтверджують його позитивний ефект: глід може знижувати рівень холестерину в крові. Однак слід пам’ятати, що глід може взаємодіяти з деякими лікарськими засобами, включаючи призначувані при серцево-судинних захворюваннях. Його прийом слід обумовлювати з лікарем.

Поліненасичені жири. Вони включають омега-3 і омега-6 жирні кислоти. Споживання цих жирів в помірних кількостях може знизити рівень холестерину ЛПНЩ, не впливаючи на рівень холестерину ЛПВЩ.

Кращими джерелами поліненасичених жирів є:

  • волоський горіх,
  • риба: сьомга, тунець і форель,
  • рослинні олії: кукурудзяна, соняшникова.

Але також важливо, щоб в харчуванні дотримувався баланс в споживанні омега-6 жирних кислот і омега-3 жирних кислот. Споживання занадто великої кількості омега-6 жирних кислот може викликати окислювальний стрес.

Мононенасичені жири. Помічено, що раціон з високим рівнем споживання мононенасичених жирів (зокрема, олеїнової кислоти) веде до зниження вмісту ЛПНЩ в крові.

Кращі джерела мононенасичених жирів – це

  • авокадо,
  • горіхи: мигдаль, бразильські,
  • арахіс,
  • різноманітне насіння
  • рослинні олії: оливкова, арахісова, кунжутна, соняшникова.

Фізична активність. Регулярна фізична активність-це один з найдієвіших підтверджених способів знизити рівень холестерину ЛПНЩ і загальний ризик серцевих захворювань. Її мінімальний обсяг повинен становити 30 хвилин в день п’ять днів на тиждень (всього 2,5 години на тиждень). В ідеалі слід виконувати не менше 150-300 хвилин помірних аеробних вправ в тиждень або 75-150 хвилин інтенсивних.


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
32 093
Батько зробив гігантське тату на лобі після того, як програв суперечку своєму синові
18 945
Наталка Денисенко після зміни прізвища показалася голою у ліжку з чоловіком на третій день весілля
16 649
Знижує тиск і вагу: названо дешевий продукт, який потрібно вживати щодня
16 378
Рятівники серцево-судинної системи: 5 овочів, які знижують рівень поганого холестерину
11 923
Найнебезпечніший напій для серця: що медики радять виключити з раціону
10 983
Його вважали божевільним: чоловік висадив 11 тисяч дерев і вразив усіх результатом
10 103
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
10 000
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
9 600
Не їжте його ввечері: дієтологія назвала заборонений продукт перед сном
9 567
Названо небезпечні ознаки захворювання серця: їх часто ігнорують
9 179
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
8 744
«Усього одна пляшка на день»: що насправді відбувається з організмом від щоденного пива
8 076
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
Імпортозаміщення в кіно: у Петербурзі цілими днями показують стрічку про Колобка
0
Військовозобов'язаним за кордоном полегшили доступ до консульства – що змінилося
0
Лопес у 57 років виглядає на 30: співачка в спідньому показала ідеальний прес та бюст без ретуші
0
Справа не в голоді: несподівані причини, чому бурчить у животі, та коли це небезпечно
0
Новий гучний скандал: Олі Поляковій нагадали її неоднозначні слова про допомогу армії
0
Помилка при лихоманці: коли температуру треба збивати негайно, а коли краще зачекати
0
Ахтем Сеітаблаєв нарешті відверто розповів, чому за крок до весілля покинув молоду наречену
0
Зіпсують усю працю: які кришки категорично не можна купувати для консервації
0
Навіщо розпилювати оцет біля вхідних дверей: цей лайфхак мало хто знає
0
Від сценічного освідчення до розлучення: нардеп та відома акторка оголосили про розірвання шлюбу
0
Зменшить цукор у крові та зменшить ризик розвитку деменції: користь булгуру
0
Що таке жіноча інтуїція і чи справді вона існує: психологи дали несподіване пояснення
0
Подарунки й раптова ніжність: психологиня назвала неочевидні ознаки зради

Реакція людини після викриття може сказати про зраду ...

Колишній застряг у голові: як пережити розставання, яке болить навіть через багато років

Час не завжди лікує, іноді навіть через десятиліття людина ...

Коли самого кохання замало: 20 головних викликів у стосунках із великою різницею у віці

Кохання часто вважають наймогутнішою силою, здатною ...