U-News » Здоров'я » Алкоголь може захищати від деяких захворювань
Всі новини

Алкоголь може захищати від деяких захворювань

Проведене в Німеччині дослідження показало, що алкоголь може захищати від розвитку деяких захворювань – зокрема, аутоімунних. Вчені встановили, що він відключає функцію викликають ці хвороби клітин.

Наукові фахівці Ерлангенського університету (FAU) зробили висновок, що в помірних кількостях алкоголь здатний надавати позитивний вплив на організм. Їх прес-реліз під назвою “Рислінг для імунної системи” інформує, що він здатний захищати від аутоімунних захворювань, пригнічуючи надмірні імунні реакції, що ведуть до розвитку.

Особливість цих хвороб в тому, що антитіла діють проти власних клітин організму – іноді до тих пір, поки тканини і органи не будуть повністю зруйновані. Німецькі дослідники виявили, що алкоголь має специфічний вплив на фолікулярні Т-хелпери – імунні клітини в лімфатичних вузлах і в запальних тканинах, які викликають типові для захворювання аутоімунні реакції.

“Очевидно, фолікулярні т-хелперні клітини чутливі до ацетату, продукту розпаду алкоголю. Його вплив інгібує їх функцію, з якою пов’язаний розвиток аутоімунних порушень, наприклад, розсіяного склерозу, ревматоїдного артриту”, – констатують вчені.

Їх робота стала частиною великого проекту Німецького центру імунотерапії (DZI) при університетській лікарні FAU (про нього докладно пише журнал Nature). У ньому також представлені свідчення того, що алкоголь може надавати благотворний вплив на функціонально обмежену імунну систему. Ось одне з них: спостереження за пацієнтами, які споживали деяку кількість алкоголю або повністю утримуються після пересадки печінки показали, що в першому випадку ризик відторгнення використаного органу був значно нижче.

У той же час фахівці відзначають: незважаючи на виявлену захисну властивість спиртного, існує так само факт того, що прийом алкоголю має свої негативні наслідки. Додатково вони підкреслюють важливість дотримання помірності. За словами професора Георга Шетта, добовий максимум – це восьма частина літра вина або чверть літра пива.


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
33 236
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
29 554
Симптоми міні-інсульту, на які потрібно відразу звернути увагу
18 146
Наталка Денисенко після зміни прізвища показалася голою у ліжку з чоловіком на третій день весілля
18 113
Фейловий вихід до народу: Путін зустрівся з росіянами на порожній заправці
13 313
Найнебезпечніший напій для серця: що медики радять виключити з раціону
11 876
Тату замість дієти: чоловік «набив» собі омріяний прес до пляжного сезону
11 554
Лікарка назвала продукт, який не можна їсти після 40 років
11 219
Його вважали божевільним: чоловік висадив 11 тисяч дерев і вразив усіх результатом
11 188
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
10 777
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
10 351
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
9 017
«Усього одна пляшка на день»: що насправді відбувається з організмом від щоденного пива
8 611
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
Найкраща сіль для консервації: беріть її і банки не порозриває
0
Безладу більше немає: метод трьох коробок, який повертає порядок у дім за 30 хвилин
0
«Секрет у простих речах»: 111-річна довгожителька вразила зізнанням, що насправді допомагає їй зберігати здоров'я
0
Без змови та сумнівів: трьох експертів з харчування запитали про найкращий напій для гіпертоніків
0
Напівоголена та драматична: Олена Шоптенко вразила відвертою зйомкою і зробила несподіване зізнання
0
«Таємниця з минулого століття»: у покинутому будинку знайшли любовний лист, який чекав 40 років
0
Три знаки Зодіаку, які сьогодні можуть навчитися чомусь новому
0
"Можливо, й добре, що він не дожив": Єфросиніна висловилася про Кузьму та нарвалася на критику
0
Можуть спричинити негативні наслідки: які продукти не варто їсти у великих кількостях
0
Він тренувався зі змією в шоломі й вижив: неймовірна історія з Арканзасу
0
Гороскоп на 15 серпня: як не зіпсувати стосунки та життя через раптову агресію
0
Не такий, як на сцені: донька Кузьми вперше розповіла, яким він був у родинному колі
0
Чи справді секс лікує від стресу: науковці дали остаточну відповідь

Секс справді може знизити рівень стресу, але заспокійливий ...

Психологи назвали вік, коли дитину вже можна залишати саму вдома

Психологи пояснили, що готовність дитини залишатися без ...

Подарунки й раптова ніжність: психологиня назвала неочевидні ознаки зради

Реакція людини після викриття може сказати про зраду ...