U-News » Здоров'я » Названо доступний продукт, який знижує ризик смерті
Всі новини

Названо доступний продукт, який знижує ризик смерті

Кілька досліджень продемонстрували, що вживання гострого червоного перцю пов’язане зі зниженням ризику смертності. Доступний продукт може захистити від розвитку ряду порушень, що загрожують життю.

Від допомоги в схудненні, захисту від серцевих нападів і деяких видів раку до збільшення тривалості життя – всіма цими властивостями, вважають вчені, володіє перець чилі: цей продукт названий ними квитком в довге і здорове життя. Його споживання дає ефект, що знижує ризик смерті – це підтвердило дослідження.

Вчені протягом восьми років відстежували стан 23 000 чоловік, розділених на дві групи: вживали перець і немає. Дослідники виявили, що ризик смерті від серцевого нападу був на 40 відсотків нижчим серед тих, хто їв гострий продукт щонайменше чотири рази на тиждень.

Залежність між споживанням пекучого перцю і смертністю також виявило спостережне дослідження, опубліковане медичними фахівцями з Університету Вермонта. Вони проаналізувавши дані Національного дослідження здоров’я і харчування США, в ході якого в період з 1988 по 1994 рік спостерігалася репрезентативна вибірка дорослих людей, їх дієти і способу життя. Медики встановили: загальна смертність учасників, які споживали гострий червоний перець, склала 22 відсотки в порівнянні з 34 відсотками серед тих, хто його не їв.

Вчені вважають, що доступний продукт може знижувати ризик смерті завдяки впливу своїх поживних речовин, включаючи вітаміни B, C і провітамін А. Його активний інгредієнт капсаїцин має властивість захищати організм від розвитку серцевих захворювань, ожиріння. Було виявлено, що вживання в їжу пекучого перцю спецій збільшує швидкість розщеплення жирів в певних тканинах, перешкоджає переїдання. Це важливо, оскільки надмірна вага або ожиріння збільшують ризики високого кров’яного тиску, серцевих захворювань, інсульту, діабету 2 типу, деяких видів раку, разом з цим підвищуючи шанси людини на ранню смерть.

Крім того, лабораторні дослідження показали, що капсаїцин володіє сильними протираковими властивостями, здатний вбивати більше 40 типів ракових клітин, не пошкоджуючи нормальні клітини, запобігати поширенню раку на інші частини тіла.

В одній з робіт вчені встановили, що вживання 5 грамів перцю чилі перед їжею з високим вмістом вуглеводів допомагає стабілізувати рівень цукру в крові, запобігти різким сплескам рівня глюкози. Також було показано, що капсаїцин знижує рівень холестерину.

Інші гострі продукти, що містять капсаїцин, – це перець халапеньо, каєнський перець.


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
31 629
Батько зробив гігантське тату на лобі після того, як програв суперечку своєму синові
18 651
Знижує тиск і вагу: названо дешевий продукт, який потрібно вживати щодня
16 074
Рятівники серцево-судинної системи: 5 овочів, які знижують рівень поганого холестерину
11 747
Цироз може маскуватися під втому: 4 симптоми, які ви точно пропускаєте
9 909
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
9 551
Не їжте його ввечері: дієтологія назвала заборонений продукт перед сном
9 336
Названо небезпечні ознаки захворювання серця: їх часто ігнорують
9 073
Концерт Вєрки Сердючки в Одесі спричинив скандал у мережі: думки українців розділилися
8 853
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
8 642
Ці ознаки інсульту можуть попередити про загрозу життю: ніколи не ігноруйте їх
7 905
«Усього одна пляшка на день»: що насправді відбувається з організмом від щоденного пива
7 864
4 популярні напої, які тільки шкодять травленню
7 317
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
Б'є по тілу: які хвороби провокує хронічний стрес і як вчасно їх помітити
0
Як перестати постійно відкладати справи на завтра: 5 порад від психологів
0
Полякова вибухнула через гейт її звернення до Галкіна з Пугачовою й рознесла українців: "Це дурість"
0
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
0
Вік - не про них: ці знаки зодіаку стають тільки привабливішим з часом
0
Що потрібно їсти для здорового серця: список найкращих продуктів
0
Відомий ведучий виїхав з України під час війни: його змусили дати пояснення
0
Сонце сяде двічі за день: село, де живуть десятеро людей, готується до космічного видовища
0
Диво на добу: як приїзд Путіна в Красноярськ «збив» ціни на бензин удвічі
0
Не «кохана» і не «королева»: як Чарльз називає Каміллу наодинці
0
"Мисливець на алігаторів": Дружина MONATIK засвітила півторарічного сина та здивувала його розвагами
0
Чи не найкраща звичка: чи можна вживати солодке на голодний шлунок
0
Колишній застряг у голові: як пережити розставання, яке болить навіть через багато років

Час не завжди лікує, іноді навіть через десятиліття людина ...

Коли самого кохання замало: 20 головних викликів у стосунках із великою різницею у віці

Кохання часто вважають наймогутнішою силою, здатною ...

Астрологиня назвала жінок зодіаку, про яких кажуть, що вони - справжні королеви

У дитинстві кожна дівчинка мріє стати принцесою, і майже ...