U-News » Здоров'я » П’ять корисних напоїв, які продовжують життя
Всі новини

П’ять корисних напоїв, які продовжують життя

Еліксиру молодості вчені, на жаль, досі не винайшли, зате науці вже відомо, які напої точно допоможуть зробити ваше життя довшим та здоровішим.

1. Почесне місце в п’ятірці найкорисніших напоїв посідає зелений чай.

У опитуванні, проведеному експертами з Вищої медичної школи Університету Окаями, взяли участь близько 14 тисяч громадян віком від 65 до 84 років. Дослідивши, скільки зеленого чаю випивають літні японці (або не п’ють його взагалі), вчені дійшли висновку, що люди, котрі мають звичку заварювати собі до семи чашок ароматного напою на день, живуть довше за тих, хто споживає менше чашки зеленого чаю, розказує Експерт.

Немає другого напою у світі, який був би так само фаршований антиоксидантами, як зелений чай. Насамперед йдеться про катехіни, які, згідно з недавнім дослідженням медиків з Гарвардського університету, є найефективнішими з усіх антиоксидантів у боротьбі з раковими клітинами.

Фактично, катехіни є кориснішими, ніж вітаміни С та Е. Зокрема, дослідження показали, що регулярне вживання зеленого чаю сприяє запобіганню раку легень, грудей, сечового міхура, кишечника та шкіри.

Але це не все. Катехіни також знижують рівень холестерину, що зменшує ймовірність розвитку захворювань серцево-судинної системи.

Всі ці ефекти відчуваються в разі регулярного вживання щонайменше трьох чашок зеленого чаю щодня, наголошують дослідники.

2. Вода

Вражає, але факт — щонайменше 50% дорослих американців практично ніколи не п’ють звичайну воду, свідчить нещодавнє дослідження медиків із Техаського університету. Пересічний американець, відчуваючи спрагу, воліє газовані напої, соки, каву, алкоголь. Все, що завгодно, тільки не звичайну воду.

А тим часом звичайна вода, позбавлена істотних домішок, абсолютно необхідна організму. Її основні функції — переміщення організмом поживних речовин і вимивання токсинів із внутрішніх органів.

Також вода відіграє найважливішу роль у терморегуляції організму.

Дослідження показують, що організм у багатьох випадках просто не сприймає інші напої як еквівалент води й не використовує їх із тією ж метою.

Є різні думки щодо того, скільки води потрібно пити на день. Деякі медики пропонують відштовхуватися від маси тіла конкретної людини, інші вважають, що достатньо визначити загальну норму (2−2,5 л на день) для всіх.

Але факт залишається фактом. Проста вода — основний напій, який людина має вживати протягом дня.

3. Какао

Цей напій не тільки містить велику кількість корисних речовин, але й має властивість у буквальному сенсі робити людей щасливими. І це зовсім не перебільшення. Какао викликає підвищення рівня серотоніну у крові. Низький рівень серотоніну є однією з основних причин депресії.

У какао містяться поліфеноли — природні антиоксиданти, здатні запобігати раку і знижувати рівень холестерину. Але цим корисний список поживних речовин у какао не вичерпується. Какао — джерело вітамінів А, В, Е, фолієвої кислоти та безлічі мінералів (фтор, цинк, молібден, калій, натрій, магній, кальцій).

Також деякі дослідження встановили прямий зв’язок між регулярним вживанням какао та зниженням ризику серцево-судинних захворювань. Вся справа в біоактивних компонентах, які містяться в какао. Вони запобігають склеюванню тромбоцитів і ушкодженню судин. А епікатехін, що міститься в какао, знижує ризик виникнення діабету і раку, стверджують дослідники.

4. Натуральне молоко

Один із найсуперечливіших напоїв. Дієтологи то рекомендують його, то вимагають його виключення із раціону дорослих, стверджуючи, що молоко корисне лише для дітей.

Проте в останнє десятиліття свідчення на користь молока починають переважати. Все більше досліджень показують, що молоко зміцнює імунну систему, знижує кров’яний тиск і перешкоджає захворюванням серцево-судинної системи, поліпшує роботу кишківника.

У молоці містяться вітаміни A, В та D, а також кальцій, калій, магній, натрій, залізо, фтор і йод. Деякі дослідження підкреслюють зв’язок між вживанням молока та зниженням ризику появи діабету.

Інші дослідження показують, що регулярне вживання молока сприяє схуднення, а у тих, хто займається фітнесом — нарощуванню м’язової маси.


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
33 263
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
29 568
Наталка Денисенко після зміни прізвища показалася голою у ліжку з чоловіком на третій день весілля
18 170
Симптоми міні-інсульту, на які потрібно відразу звернути увагу
18 156
Фейловий вихід до народу: Путін зустрівся з росіянами на порожній заправці
13 339
Найнебезпечніший напій для серця: що медики радять виключити з раціону
11 889
Тату замість дієти: чоловік «набив» собі омріяний прес до пляжного сезону
11 575
Лікарка назвала продукт, який не можна їсти після 40 років
11 234
Його вважали божевільним: чоловік висадив 11 тисяч дерев і вразив усіх результатом
11 213
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
10 801
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
10 357
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
9 021
«Усього одна пляшка на день»: що насправді відбувається з організмом від щоденного пива
8 620
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
Найкраща сіль для консервації: беріть її і банки не порозриває
0
Безладу більше немає: метод трьох коробок, який повертає порядок у дім за 30 хвилин
0
Найнегативніші знаки зодіаку: можуть зіпсувати навіть найкращий день
0
«Секрет у простих речах»: 111-річна довгожителька вразила зізнанням, що насправді допомагає їй зберігати здоров'я
0
Без змови та сумнівів: трьох експертів з харчування запитали про найкращий напій для гіпертоніків
0
Свідомий крок та особливий символ: Денисенко показала нове парне тату з чоловіком і розкрила його сенс
0
«Терпіти більше немає сил»: дружина В’ячеслава Гармаша звинуватила чоловіка у домашньому насильстві та йде до суду
0
Напівоголена та драматична: Олена Шоптенко вразила відвертою зйомкою і зробила несподіване зізнання
0
«Таємниця з минулого століття»: у покинутому будинку знайшли любовний лист, який чекав 40 років
0
«Доля на їхньому боці»: для кого з знаків Зодіаку літній сезон затемнень стане зоряним часом
0
Три знаки Зодіаку, які сьогодні можуть навчитися чомусь новому
0
"Можливо, й добре, що він не дожив": Єфросиніна висловилася про Кузьму та нарвалася на критику
0
Чи справді секс лікує від стресу: науковці дали остаточну відповідь

Секс справді може знизити рівень стресу, але заспокійливий ...

Психологи назвали вік, коли дитину вже можна залишати саму вдома

Психологи пояснили, що готовність дитини залишатися без ...

Подарунки й раптова ніжність: психологиня назвала неочевидні ознаки зради

Реакція людини після викриття може сказати про зраду ...