U-News » Здоров'я » Вчені розповіли про п’ять напоїв, які продовжують життя
Всі новини

Вчені розповіли про п’ять напоїв, які продовжують життя

Вчені розповіли про п’ять корисних напоїв, які здатні продовжити життя людини. Згідно з твердженням фахівців, до переліку увійшли зелений чай, кава, чайний гриб, вино і яблучний оцет.

На першому місці опинився зелений чай. Наукові співробітники, що представляють вищу медичну школу університету Окаями, провели дослідження за участю 14 000 громадян віком 65-84 років. Експерти за результатами випробування прийшли до висновку, що люди, які випивають до 7 чашок напою в день, живуть довше, ніж ті, хто вважає за краще пити менше. Зелений чай можна використовувати в якості профілактики хвороб серця і судин і зниження показників поганого холестерину, а також він позитивно впливає на артеріальний тиск.

У каві міститься безліч антиоксидантів. Вчені під час дослідження вплив напою на організм людини зробили висновок, що учасники, які віддають перевагу вживати його, відрізняються відмінним станом здоров’я. Любителі кави на 19% менше ризикують померти від хвороби серця і на 18% – від раку. При регулярному вживанні напою знижується ймовірність виникнення цукрового діабету, зміцнюється печінка і сповільнюється розвиток хвороби Паркінсона і деменції, проте не варто їм зловживати.

Раніше дуже популярним був чайний гриб. Як відомо, мода циклічна, тому тепер напій почали подавати в модних кафе під назвою комбуча. Напій збагачений пробіотиками і антиоксидантами, що сприяють зменшенню рівня цукру в крові при цукровому діабеті другого типу, він також має антибактеріальні властивості.

Важливим серед усіх напоїв є яблучний оцет. Його використовують в розведеному вигляді (від 1 ч.л. до 2 ст. л. на велику склянку). У ньому міститься оцтова кислота, яка допомагає боротися з інфекціями. Яблучний оцет підвищує сприйнятливість до інсуліну і зменшує показники цукру в крові. З обережністю до даного засобу потрібно ставитися людям, які мають проблеми з шлунково-кишкового тракту.

Експерти повідомили, що вживання червоного вина в малих дозах позитивно впливає на серце, оскільки в ньому містяться антиоксиданти. Наприклад, ресвератрол в складі напою, покращує якість судин, знижує показники ЛНП, зменшує ризик запалень і утворення тромбів.

Фахівці радять не перестаратися з перерахованими напоями, щоб не нашкодити собі. Рекомендується вживати їх в міру, а також не забувати про консультації з медиками.


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
31 498
Батько зробив гігантське тату на лобі після того, як програв суперечку своєму синові
18 597
Знижує тиск і вагу: названо дешевий продукт, який потрібно вживати щодня
16 015
Ніхто й не підозрював: дрібна деталь оголила сімейну таємницю людей, які вважали себе просто колегами
13 192
Рятівники серцево-судинної системи: 5 овочів, які знижують рівень поганого холестерину
11 708
Цироз може маскуватися під втому: 4 симптоми, які ви точно пропускаєте
9 882
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
9 344
Не їжте його ввечері: дієтологія назвала заборонений продукт перед сном
9 269
Названо небезпечні ознаки захворювання серця: їх часто ігнорують
9 053
Концерт Вєрки Сердючки в Одесі спричинив скандал у мережі: думки українців розділилися
8 796
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
8 608
Вчені розповіли, які фрукти та овочі можуть захистити від діабету
8 068
Ці ознаки інсульту можуть попередити про загрозу життю: ніколи не ігноруйте їх
7 876
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
Що потрібно їсти для здорового серця: список найкращих продуктів
0
Відомий ведучий виїхав з України під час війни: його змусили дати пояснення
0
Сонце сяде двічі за день: село, де живуть десятеро людей, готується до космічного видовища
0
Диво на добу: як приїзд Путіна в Красноярськ «збив» ціни на бензин удвічі
0
Не «кохана» і не «королева»: як Чарльз називає Каміллу наодинці
0
"Мисливець на алігаторів": Дружина MONATIK засвітила півторарічного сина та здивувала його розвагами
0
Чи не найкраща звичка: чи можна вживати солодке на голодний шлунок
0
Подарунок може принести сльози та сварки: які речі не радять дарувати коханим
0
Ірина Білик у леопардових штанях вмостилася на колінах у Павла Зіброва: "Було гаряче"
0
Даша Квіткова зробила болісне зізнання про зраду: "В мене ніби вибили землю з-під ніг"
0
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
0
Таємний "син" і діти від різних жінок: що відомо про нащадків Пономарьова та його нове кохання
0
Колишній застряг у голові: як пережити розставання, яке болить навіть через багато років

Час не завжди лікує, іноді навіть через десятиліття людина ...

Коли самого кохання замало: 20 головних викликів у стосунках із великою різницею у віці

Кохання часто вважають наймогутнішою силою, здатною ...

Астрологиня назвала жінок зодіаку, про яких кажуть, що вони - справжні королеви

У дитинстві кожна дівчинка мріє стати принцесою, і майже ...