У Міністерстві внутрішніх справ дали рекомендації українським громадянам, як не потрапити "на гачок" шахраїв, які видають себе за банківських працівників.
Про це інформує пресслужба МВС.
Там розповіли про популярну схему під час війни введення в оману клієнтів банків. А саме, коли телефонують з невідомого номера нібито від імені банку, стверджують, що картка заблокована, а для її відновлення просять номер картки, термін її дії та CVV-код.
Характерним у таких випадках є те, що:
- шахраї, як правило, запитують персональні дані під час телефонних розмов із клієнтами. Тоді як реальні співробітники банку ніколи не діють подібним чином;
- просять переказати гроші на інший рахунок;
- використовують підміну номерів, нібито від імені фінансових установ (за допомогою технології спуфінг).
У МВС назвали кілька кроків, які допоможуть уберегтися від шахраїв:
- у першу чергу, радять одразу покласти слухавку, а за необхідності самостійно телефонувати в службу підтримки за перевіреним номером;
- не розголошувати персональні дані;
- не встановлювати жодних програм чи застосунків із функціоналом віддаленого доступу;
- підключити SMS-інформування про операції із платіжною карткою.
"Якщо ви повідомили будь-яку особисту інформацію шахраям - негайно заблокуйте картку, зверніться в банк та у поліцію. Бережіть себе та не дайте себе ошукати", - наголосили у відомстві.