U-News » Здоров'я » Дешевий овоч знижує ризик смерті від різних причин
Всі новини

Дешевий овоч знижує ризик смерті від різних причин

Дослідження звичок людей в країнах з найвищою тривалістю життя показало, що вживання в їжу цього дешевого овоча допомагає жити довше. Завдяки йому знижується ризик смерті від наслідків серцево-судинних захворювань та інших причин.

Відомі у Великобританії дієтологи Джульєтта Келлоу і Сара Брюер порадили для продовження життя вживати капусту. Фахівці посилаються на дослідження, опубліковане американським журналом клінічного харчування, згідно з яким овочі сімейства хрестоцвітних можуть допомогти людині жити довше за рахунок зниження ризику серцевих захворювань.

“Споживання більшої кількості різної капусти може допомогти знизити кров’яний тиск і захистити від інсультів. Крім того, люди, які їдять багато овочів сімейства хрестоцвітних, рідше страждають від раку кишечника”, – розповіли фахівці.

За їх словами, високе споживання капусти відрізняє харчування людей, що живуть на Сардинії, що вважається «блакитною зоною» – регіоном з високою тривалістю життя місцевого населення. Автор теорії “блакитних зон” планети, дослідник Ден Бюттнер встановив, що жителів Сардинії відрізняє особлива любов до хрестоцвітних овочів – особливо, до капусти і кольрабі. Пізніше було встановлено, що доступні, дешеві овочі мають здатність активувати білок Nrf2, який стимулює вироблення організмом власних антиоксидантних ферментів, що забезпечують йому захист від запалення. Таким чином цей продукт захищає від хвороб серця.

Інше дослідження, яке вивчало особливості харчування, способу життя та історій хвороби 134 000 Китайських чоловіків і жінок, виявило зв’язок між високим споживанням овочів сімейства хрестоцвітних і зниженням ризику смерті від різних видів раку.

“Три порції цих овочів на тиждень асоціювалися з 41-відсотковим зниженням ризику раку простати. Кілька порцій капусти на тиждень – з 38-відсотковим зниженням ризику раку підшлункової залози. Одна порція в день – зі зменшенням ризику раку молочної залози більш ніж на 50 відсотків”, – повідомили його автори.


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
31 568
Батько зробив гігантське тату на лобі після того, як програв суперечку своєму синові
18 620
Знижує тиск і вагу: названо дешевий продукт, який потрібно вживати щодня
16 040
Ніхто й не підозрював: дрібна деталь оголила сімейну таємницю людей, які вважали себе просто колегами
13 205
Рятівники серцево-судинної системи: 5 овочів, які знижують рівень поганого холестерину
11 726
Цироз може маскуватися під втому: 4 симптоми, які ви точно пропускаєте
9 893
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
9 443
Не їжте його ввечері: дієтологія назвала заборонений продукт перед сном
9 295
Названо небезпечні ознаки захворювання серця: їх часто ігнорують
9 064
Концерт Вєрки Сердючки в Одесі спричинив скандал у мережі: думки українців розділилися
8 816
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
8 620
Ці ознаки інсульту можуть попередити про загрозу життю: ніколи не ігноруйте їх
7 886
«Усього одна пляшка на день»: що насправді відбувається з організмом від щоденного пива
7 832
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
0
Вік - не про них: ці знаки зодіаку стають тільки привабливішим з часом
0
Що потрібно їсти для здорового серця: список найкращих продуктів
0
Відомий ведучий виїхав з України під час війни: його змусили дати пояснення
0
Сонце сяде двічі за день: село, де живуть десятеро людей, готується до космічного видовища
0
Диво на добу: як приїзд Путіна в Красноярськ «збив» ціни на бензин удвічі
0
Не «кохана» і не «королева»: як Чарльз називає Каміллу наодинці
0
"Мисливець на алігаторів": Дружина MONATIK засвітила півторарічного сина та здивувала його розвагами
0
Чи не найкраща звичка: чи можна вживати солодке на голодний шлунок
0
Подарунок може принести сльози та сварки: які речі не радять дарувати коханим
0
Ірина Білик у леопардових штанях вмостилася на колінах у Павла Зіброва: "Було гаряче"
0
Даша Квіткова зробила болісне зізнання про зраду: "В мене ніби вибили землю з-під ніг"
0
Колишній застряг у голові: як пережити розставання, яке болить навіть через багато років

Час не завжди лікує, іноді навіть через десятиліття людина ...

Коли самого кохання замало: 20 головних викликів у стосунках із великою різницею у віці

Кохання часто вважають наймогутнішою силою, здатною ...

Астрологиня назвала жінок зодіаку, про яких кажуть, що вони - справжні королеви

У дитинстві кожна дівчинка мріє стати принцесою, і майже ...