Багато українців вірять, що антикорозійна обробка врятує кузов від іржі, коробка «автомат» не потребує заміни мастила, повний привід впорається з будь-якою слизькою поверхнею, преміальні автомобілі випускають з кращою якістю порівняно з бюджетними машинами, а кермом ніколи не можна різко крутити під час руху.
Автомобільний експерт Віктор Волошин спростував популярні стереотипи українських автомобілістів
Експерт пояснив, що антикор підвищує стійкість кузова до корозії, тільки якщо він зроблений на новому автомобілі, який щойно виїхав з автосалону. А у старих машин, у яких вже присутні ознаки корозії, антикорозійна обробка просто маскує проблему, але не усуває її.
Оливу в автоматичній коробці передач необхідно міняти кожні 40-60 тис. км, щоб вузол не вийшов з ладу. Ще виявилося, що українці впевнені, що для кращого розгону на механічній коробці потрібно різкіше перемикати передачі.
Повний привід насправді небезпечний на слизьких покриттях, тому що він вміє розганятися набагато активніше за своїх монопривідних побратимів, водночас гальмує так само.
Преміальні автомобілі за якістю не перевершують бюджетні машини. Що дорожчий і преміальний автомобіль, то більше в ньому систем і елементів. А це означає, що зростає і ймовірність відмови.
Активні рухи кермом заборонені лише на рівній дорозі без перешкод. Але якщо необхідно здійснити екстрений маневр, то кермом якраз необхідно рухати швидко і не боятися різких рухів.
Також експерт розповів, що українці бояться сильно натискати на педаль гальма в машині, тому що впевнені, що через це може щось зламатися. При цьому багато хто впевнений, що справжні гонщики тримають кермо однією рукою, а правильна спортивна посадка – це напівлежаче положення з витягнутими руками. В Україні все ще поширений міф про те, що чоловіки краще керують машиною, ніж жінки.