U-News » Здоров'я » Підвищений ризик смерті: 6 популярних вітамінних добавок, з якими слід бути обережними
Всі новини

Підвищений ризик смерті: 6 популярних вітамінних добавок, з якими слід бути обережними

Більшість людей отримують всі необхідні їм вітаміни і мінерали з їжею, але деякі люди також вважають за краще приймати добавки.

Сенс прийому вітамінних добавок полягає в тому, що вони служать буфером проти хронічних захворювань. Однак довгострокові наслідки для здоров’я багатьох сполук невідомі.

Дослідники в дослідженні, намагалися заповнити цю прогалину в знаннях.

Вони оцінили використання вітамінів і мінеральних добавок по відношенню до загальної смертності у 38 772 літніх жінок в дослідженні здоров’я жінок Айови.

Дослідження здоров’я жінок в Айові було розроблено для вивчення взаємозв’язку між кількома факторами організму, харчуванням і способом життя, а також частотою смерті.

Що з’ясували дослідники?

Використання полівітамінів, вітаміну В6, фолієвої кислоти, заліза, магнію, цинку та міді було пов’язано з підвищеним ризиком загальної смертності порівняно з відповідним невикористанням.

Однак використання кальцію було обернено пропорційно абсолютному зниженню ризику смерті.

«У літніх жінок кілька часто використовуваних харчових вітамінів і мінеральних добавок можуть бути пов’язані з підвищеним загальним ризиком смертності», – підсумували дослідники. Цей зв’язок найбільш сильна з добавками заліза. На відміну від результатів багатьох досліджень, кальцій пов’язаний зі зниженням ризику».

Результати були підтверджені в декількох дослідженнях, які припускають, що прийом вітамінів і добавок не приносить явної користі для здоров’я.

В огляді, опублікованому в Міжнародному журналі профілактичної медицини, розглянуто результати рандомізованих досліджень полівітамінних / мінеральних добавок та окремих вітамінів / мінеральних добавок щодо загальної смертності та захворюваності хронічними захворюваннями, особливо раком та ішемічною хворобою серця.


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
32 683
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
29 037
Батько зробив гігантське тату на лобі після того, як програв суперечку своєму синові
19 128
Симптоми міні-інсульту, на які потрібно відразу звернути увагу
17 825
Наталка Денисенко після зміни прізвища показалася голою у ліжку з чоловіком на третій день весілля
17 348
Найнебезпечніший напій для серця: що медики радять виключити з раціону
11 616
Тату замість дієти: чоловік «набив» собі омріяний прес до пляжного сезону
11 192
Його вважали божевільним: чоловік висадив 11 тисяч дерев і вразив усіх результатом
10 597
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
10 367
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
9 958
Не їжте його ввечері: дієтологія назвала заборонений продукт перед сном
9 936
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
8 873
«Усього одна пляшка на день»: що насправді відбувається з організмом від щоденного пива
8 377
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
«Виведіть його зі сцени!»: у мережі розкрили подробиці скандальних виходів Дана Балана на приватних вечірках
0
У Росії палає через українські хіти: як відома співачка відреагувала на чергові закиди Кремля
0
Найкрасивіше небесне шоу року: що принесе потік Персеїд кожному знаку Зодіака
0
Куди зникають гроші: 10 неочевидних витрат, які ви допускаєте щодня і самі цього не помічаєте
0
Наснилось, що померла людина: що кажуть сонники та чому не варто лякатись
0
Анатолій Анатоліч розповів про стосунки з Владом Ямою й чи гостює у нього в США
0
Сигнали, які ми ігноруємо: як наприкінці літа зрозуміти, що організму критично бракує магнію
0
Три знаки зодіаку, яким сьогодні важливо аналізувати інформацію, що надходить
0
Онук Софії Ротару здивував змінами у зовнішності: який вигляд має Анатолій Євдокименко, що втік за кордон
0
«Сардинмаксинг» захопив соцмережі: чому всі раптово почали їсти цю рибу
0
«Оля сказала правду»: Потап заступився за Полякову та назвав її «сталевими яйцями»
0
Готуйте кишені та бажання: 4 знаки Зодіаку, яких чекає шалений успіх до кінця серпня
0
Чи справді секс лікує від стресу: науковці дали остаточну відповідь

Секс справді може знизити рівень стресу, але заспокійливий ...

Психологи назвали вік, коли дитину вже можна залишати саму вдома

Психологи пояснили, що готовність дитини залишатися без ...

Подарунки й раптова ніжність: психологиня назвала неочевидні ознаки зради

Реакція людини після викриття може сказати про зраду ...