U-News » Здоров'я » Ефективну профілактику серцевих захворювань забезпечить одна склянка популярного напою в день
Всі новини

Ефективну профілактику серцевих захворювань забезпечить одна склянка популярного напою в день

Вчені розкрили нові корисні властивості молока, а також спростували зв’язок між цим напоєм і рівнем холестерину в організмі. Згідно з дослідженням, всього лише один стакан молока кожен день може знизити ризик захворювань серця.

Фахівці Редінгського університету та інших наукових установ Великобританії, Австралії та Нової Зеландії вивчили інформацію про стан здоров’я близько двох мільйонів чоловік.

Виявилося, що у тих, хто регулярно пив молоко, схильність до розвитку ішемічної хвороби серця на 14% менше. Крім того, любителі цього напою мали більш низькі рівні як “хорошого”, так і “поганого” холестерину, хоча індекс маси тіла у них в середньому був вище, ніж у людей, які не п’ють молоко.

Було прийнято вважати, що якщо регулярно пити молоко, підвищується рівень холестерину, який може блокувати артерії і приводити до серцевих нападів або інсультів. Але тепер це спростували.

Крім того, велика кількість молочних продуктів в раціоні часто пов’язують з ожирінням, діабетом або іншими станами, що впливають на метаболізм. Однак автори нового дослідження відзначають: немає ніяких доказів того, що молоко збільшує ймовірність діабету.

Більш того, зараз з’являється все більше наукових обґрунтувань, що розкривають користь молочної продукції. 


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
31 498
Батько зробив гігантське тату на лобі після того, як програв суперечку своєму синові
18 597
Знижує тиск і вагу: названо дешевий продукт, який потрібно вживати щодня
16 015
Ніхто й не підозрював: дрібна деталь оголила сімейну таємницю людей, які вважали себе просто колегами
13 192
Рятівники серцево-судинної системи: 5 овочів, які знижують рівень поганого холестерину
11 708
Цироз може маскуватися під втому: 4 симптоми, які ви точно пропускаєте
9 882
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
9 344
Не їжте його ввечері: дієтологія назвала заборонений продукт перед сном
9 269
Названо небезпечні ознаки захворювання серця: їх часто ігнорують
9 053
Концерт Вєрки Сердючки в Одесі спричинив скандал у мережі: думки українців розділилися
8 796
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
8 608
Вчені розповіли, які фрукти та овочі можуть захистити від діабету
8 068
Ці ознаки інсульту можуть попередити про загрозу життю: ніколи не ігноруйте їх
7 876
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
Що потрібно їсти для здорового серця: список найкращих продуктів
0
Відомий ведучий виїхав з України під час війни: його змусили дати пояснення
0
Сонце сяде двічі за день: село, де живуть десятеро людей, готується до космічного видовища
0
Диво на добу: як приїзд Путіна в Красноярськ «збив» ціни на бензин удвічі
0
Не «кохана» і не «королева»: як Чарльз називає Каміллу наодинці
0
"Мисливець на алігаторів": Дружина MONATIK засвітила півторарічного сина та здивувала його розвагами
0
Чи не найкраща звичка: чи можна вживати солодке на голодний шлунок
0
Подарунок може принести сльози та сварки: які речі не радять дарувати коханим
0
Ірина Білик у леопардових штанях вмостилася на колінах у Павла Зіброва: "Було гаряче"
0
Даша Квіткова зробила болісне зізнання про зраду: "В мене ніби вибили землю з-під ніг"
0
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
0
Таємний "син" і діти від різних жінок: що відомо про нащадків Пономарьова та його нове кохання
0
Колишній застряг у голові: як пережити розставання, яке болить навіть через багато років

Час не завжди лікує, іноді навіть через десятиліття людина ...

Коли самого кохання замало: 20 головних викликів у стосунках із великою різницею у віці

Кохання часто вважають наймогутнішою силою, здатною ...

Астрологиня назвала жінок зодіаку, про яких кажуть, що вони - справжні королеви

У дитинстві кожна дівчинка мріє стати принцесою, і майже ...