Inter Media Group, що належить Дмитру Фірташу, розглядає можливість створення нового комерційного телеканалу «Інтер Україна». Як повідомляє Forbes Ukraine, у проєкт планують інвестувати до 7 мільйонів доларів.
За словами члена наглядової ради Inter Media Group Сергія Созановського, для конкуренції з провідними гравцями телевізійного ринку в новий канал необхідно вкласти від 5 до 7 мільйонів доларів. Джерела фінансування – власні чи залучені кошти – ще не визначено.
Основу контентного наповнення «Інтер Україна» складатимуть серіали та програми. Група вже розпочала виробництво власних телесеріалів, проте конкретні назви проєктів Созановський не розголошує. Очікується, що канал вийде в ефір наприкінці поточного року.
Медіаексперт Андрій Соломаха припускає, що спочатку новий канал транслюватиме архівні програми «Інтера». На його думку, «Інтер Україна» орієнтуватиметься на традиційну аудиторію «Інтера» – глядачів віком від 55 років.
Ігор Полосьмак, директор із ТБ-інвестицій та баїнгу Razom Group, погоджується, що канал знайде свою аудиторію серед глядачів 50-60+ років.
Соломаха також зазначає, що головною метою запуску нового телеканалу є збереження впізнаваності бренду «Інтер» та повернення своєї аудиторії.
За інформацією Forbes, «Інтер Україна» планує отримувати прибуток від реклами, спонсорства, продажу та дистрибуції контенту, а також від трансляції контенту на FAST-каналах та його реалізації за кордоном.