U-News » Здоров'я » Вчені розповіли, яка кількість алкоголю на тиждень може знижувати ризик серцевого нападу
Всі новини

Вчені розповіли, яка кількість алкоголю на тиждень може знижувати ризик серцевого нападу

Давно відомо про негативний вплив зловживання алкоголем. Але існують дослідження, які показують благотворний його вплив при вживанні в помірній кількості.

Так дослідження, допомогло знайти взаємозв’язок між помірним споживанням алкоголю і ризиком серцево-судинних захворювань. Автори взяли за основу спочатку здорових літніх людей. Це стало відмітним моментом роботи. Зазвичай такі дослідження проводяться на молоді.

Вчені використовували дані приблизно 18 000 учасників з США та Австралії, у віці старше 70 років. У них не було серцево-судинних захворювань, деменції або інвалідності, що обмежує їх незалежність. Кожен учасник повідомив, скільки алкоголю він споживав на тиждень.

Вчені виконали перехресний аналіз з даними про стан здоров’я, зібраними за майже п’ять років. Було виявлено, що учасники в групах, які випивали 3,5 напою на тиждень, знижували свій ризик серцево-судинних захворювань. Зокрема, у них рідше виникав Серцевий Напад, інсульт або серцева недостатність, в порівнянні з тими, хто ніколи не пив алкоголь. Висновки були актуальні для обох статей.

Хоча результати показали, що помірне вживання алкоголю знижує ризик серцевих захворювань в цілому, вони також показали, що він може знижувати ризик передчасної смерті. Це спостерігалося все в тій же групі учасників.

Керівник дослідження, доктор медичних наук, кардіолог зі школи громадської охорони Здоров’я університету Монаша Йоганнес Нойманн прокоментував результати: “помірне споживання алкоголю в цій групі здорових літніх людей не впливало негативно на серцево-судинні захворювання і загальну смертність. Але потрібні подальші дослідження”.


Читають Коментують
Лікарі назвали ознаки, які свідчать про необхідність очистити печінку
31 117
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
28 290
Доказ подорожей у часі: дивна деталь на фото часів Другої світової спантеличила Мережу
21 267
5 фруктових соків, які змушують нирки працювати та знижують тиск
19 227
Який хліб підвищує цукор, а який — ні: вибір фахівців
17 612
«Святі каченята!»: мережу підірвав кумедний випадок з 6-річною дівчинкою, яка епічно вилаяла повітряну тривогу
17 294
Найдорожче полювання в історії: чим насправді виявився загадковий об'єкт, який Пентагон збив ракетою за пів мільйона доларів
15 259
Названо найдобріші знаки зодіаку: вони нікому не заподіють зла
14 712
Названо зовнішні симптоми небезпечно високого рівня холестерину
13 894
Як прожити довше: названо “правильне поєднання” фруктів і овочів для довголіття
11 886
Названо сім попереджувальних симптомів жирової хвороби печінки
11 818
Названі 4 продукти, які очищають організм і підвищують імунітет
11 552
Медики з'ясували, люди з якою групою крові більш схильні до алкоголізму
11 387
Названо найдобріші знаки зодіаку: вони нікому не заподіють зла
1
Нова заява Мерца: що німецький канцлер сказав про Україну
0
Секрет королеви подіуму: Жизель Бундхен показала ідеальні ноги у сукні з максимально високим розрізом
0
"Вийшов з ладу": Тарас Тополя після розлучення відмовився від серйозних стосунків і назвав причину
0
Потап терміново звернувся до фанатів: шахраї від його імені просять гроші
0
Зупиніться, поки не пізно: лікарка назвала трендові дієти, які руйнують жіночий організм ізсередини
0
Забудьте про довге прибирання: правило однієї хвилини запобігає безладу в домі
0
Тріскаються плоди і жовтіє листя: ця помилка повільно руйнує врожай помідорів
0
Шість знаків Зодіаку здійснять усі свої найзаповітніші мрії до кінця червня
0
Жодних делікатесів: що додавала у свою ранкову тарілку королева Британії Єлизавета II
0
Сусіди скаржаться на гавкіт собаки: коли власник може отримати штраф
0
Камалія знову в лікарні: співачка повідомила про погіршення стану
0
Що посадити біля троянд: рослини, які захищають від шкідників і бур’янів
0
Смачна і свіжа полуниця: найкраще закручування на зиму, яке варто зробити вже сьогодні

Якщо ви любите ласувати полуницею не лише в сезон, таке ...

Закохатися, перебуваючи у шлюбі: чому це стається навіть у щасливих стосунках

Багатьом здається, що справжнє кохання автоматично захищає ...

Чому інтим у басейні може бути небезпечним: пояснення експертів

Інтим у воді може здаватися привабливою ідеєю, однак ...