Усі ми знаємо, як важливо ставити смайли та різноманітні емодзі у листуванні з іншими, аби співрозмовник зрозумів наш настрій. Але раніше, ще декілька років тому саме символи були значно популярнішими за емодзі.
Які символи використовували у листуванні покоління Z та що про це каже молодь, інформує 24 канал.
Символ, який так насмішив та здивував сучасну молодь, це дужки – "))))".
Коли та як використовують дужки
У соціальних мережах та чатиках, дужки використовуються для вираження позитивних емоцій, радості та жартів. Цей знак є аналогом смайлу та використовується для передачі позитивного настрою у листуванні.
Також, дужки "))))" можуть використовуватися для підсилення жартів, смішних коментарів або сарказму. Наприклад, репліка "Ти такий вже розумний)))))" з використанням дужок може бути використана для підсилення саркастичного тону та переваги про себе.
Що про це каже молодь
Тим часом сучасна молодь називає ці дужки "кігтями", а тих, хто їх використовує – дідами. Очевидно саркастично натякаючи на те, що покоління Z старішає з кожним роком.
Ця тенденція підкреслює розрив у сприйнятті інтернет-культури між різними поколіннями.