BAS Бухгалтерія – це програмне забезпечення для автоматизації бухгалтерського, податкового та регламентованого обліку. Рішення, яке розроблене для українських підприємств.
Типові (з набором стандартизованих, універсальних опцій) бухгалтерські системи BAS представлені двома версіями BAS Бухгалтерія ПРОФ та BAS Бухгалтерія КОРП.
Відмінність цих конфігурацій полягає в ширшому функціоналі у розрізі обліку кадрів та заробітних плат версії КОРП.
Основні функції BAS Бухгалтерія
Бухгалтерські інструменти в BAS Бухгалтерія представлені функціональними блоками, які допомагають автоматизувати, і таким чином оптимізувати наступні основні процеси:
Бухгалтерський облік
- Автоматизація бухгалтерського та регламентованого обліку відповідно до українського законодавства.
- Облік основних засобів, нематеріальних активів, матеріалів, товарів та інших активів.
Заробітна плата і кадри
- Облік нарахування заробітної плати, лікарняних, відпускних та інших виплат.
- Ведення кадрового обліку, включаючи управління відпустками, облік робочого часу.
Податковий облік
- Автоматизоване ведення податкового обліку для різних систем оподаткування.
- Підготовка та подання податкових декларацій. Інтеграція з системами електронної звітності для подання звітів в державні органи.
Управління грошовими потоками
- Облік грошових коштів, банківських операцій, касових операцій.
- Управління взаєморозрахунками з контрагентами.
Інтеграція
- Інтеграція з іншими програмами лінійки BAS для комплексного управління підприємством.
- Інтеграція із зовнішніми сервісами, такими як клієнт-банк, платіжними системами.
Формування звітності та аналітика
- Підготовка фінансової, податкової та статистичної звітності.
- Аналітичні звіти для управління бізнесом та прийняття рішень.
Кому підходить BAS Бухгалтерія?
Програма підходить для малого, середнього та великого бізнесу, що працює в Україні. Єдиною умовою є вибір версії BAS Бухгалтерія: BAS Бухгалтерія ПРОФ чи BAS Бухгалтерія КОРП. І він залежить від процесів, що потребують автоматизації, а також масштабу та формату бізнесу. Зазвичай для невеликого бізнесу, через обмеженість кількості процесів та операцій, обирають перший варіант, версії КОРП надають перевагу ті компанії, які потребують автоматизованого кадрового та зарплатного обліку, включно з нарахуванням лікарняних та відпускних.
У розрізі посад компаній, рішення може бути корисним для бухгалтерів, фінансових менеджерів, керівників, які бажають автоматизувати облік і звітність на своєму підприємстві.