В Україні автовласники на тлі постійного зростання цін на бензин і дизельне паливо давно почали масово брати на озброєння газобалонне обладнання (ГБО), що дає змогу суттєво економити на заправленні свого транспортного засобу.
Здавалося б, такий простий і дешевий спосіб економії має бути популярний і за межами нашої країни, але в Європі автомобілісти не поспішають переводити свої машини на газ. Аналітик Консалтингової групи А-95 Артем Куюн пояснив, з чим це пов’язано.
За його словами, в Україні встановлення ГБО коштує відносно недорого насамперед тому, що компоненти для нього ввозяться в країну найчастіше контрабандою. У країнах Євросоюзу ціна переобладнання машини «під газ» може становити кілька тисяч євро – в десятки разів більше, ніж у нас.
У зв’язку з цим європейці частіше купують машини з ГБО вже з заводу, хоча і вони не користуються високою популярністю, оскільки ціни на паливо в ЄС не такі вже й високі, якщо брати до уваги тамтешній рівень доходів. Варто розуміти, що використання автогазу має низку недоліків, включно з втратою динаміки і підвищеним зносом компонентів двигуна. У зв’язку з цим європейці не хочуть ризикувати технічним станом машини заради деякої економії.