U-News » Здоров'я » Викликають запалення: 8 продуктів, які можуть бути причиною болю в спині
Всі новини

Викликають запалення: 8 продуктів, які можуть бути причиною болю в спині

Деякі продукти можуть викликати запалення, яке може призвести до болю в спині. Дізнайтеся, що це за продукти і максимально обмежити або виключити їх зі свого раціону.

Біль у спині — одна з найпоширеніших недуг, від якої страждають мільйони людей у всьому світі. Серед головних причин — погана постава, травми і фактори способу життя, проте багато хто не усвідомлює, що харчування також відіграє значну роль у полегшенні або посиленні болю в спині. Деякі продукти можуть викликати запалення, погіршити м'язову напругу і посилити дискомфорт. Про продукти харчування, які можуть сприяти болю в спині, пише Only My Health, інформує Фокус.

Солодощі

Надмірне споживання цукру може призвести до запалення, яке посилює біль у спині. Дослідження, опубліковане в Американському журналі клінічного харчування, показало, що раціон із високим вмістом цукру значно збільшує маркери запалення в організмі. Оброблені солодощі, солодкі пластівці, випічка і газовані напої можуть посилити біль і запалення.

М'ясні напівфабрикати

Оброблене м'ясо, таке як сосиски, бекон і шинка, містить велику кількість насичених жирів і консервантів, які можуть викликати запалення. Дослідження, проведене Public Health Nutrition, підкреслює, що оброблене м'ясо пов'язане з посиленням запальних реакцій в організмі, які можуть посилити біль у спині. Вибирайте нежирне м'ясо, наприклад, курку або рибу, і збільште споживання рослинних білків, таких як квасоля і сочевиця, щоб зменшити запалення.

Смажена їжа

Смажена їжа, наприклад, картопля фрі, смажена курка та інші смажені у фритюрі продукти, готується з використанням нездорових олій, які можуть посилити запалення і біль. Ці олії містять трансжири, які, як було доведено, сприяють запаленню. Журнал Journal of Nutrition повідомив, що харчування з високим вмістом трансжирів корелюють із підвищеним сприйняттям болю і запаленням. Перейдіть на більш здорові методи приготування їжі, як-от запікання, гриль або приготування на пару. Використовуйте такі олії, як оливкова або олія авокадо, які багаті на протизапальні властивості.

Молочні продукти

Хоча молочні продукти є джерелом кальцію, вони також можуть стати проблемою для людей із непереносимістю лактози або чутливістю, що призводить до посилення запалення. Дослідження, опубліковане в European Journal of Clinical Nutrition, засвідчило, що жирні молочні продукти можуть сприяти запальним реакціям, потенційно погіршуючи больові стани, включно з болем у спині.

Алкоголь

Надмірне вживання алкоголю може спричинити зневоднення організму, що може призвести до м'язових спазмів і підвищеної чутливості до болю. Алкоголь також викликає запальну реакцію, яка може посилити біль у спині. У дослідженні, опублікованому в Journal of Pain, повідомляється, що вживання алкоголю пов'язане з підвищеним сприйняттям болю і посиленням запалення.

Рафіновані вуглеводи

Рафіновані вуглеводи, такі як білий хліб, макарони та білий рис, можуть спричиняти стрибки рівня цукру в крові, що призводить до посилення запалення. У дослідженні, опублікованому в The Journal of Nutrition, підкреслюється, що харчування з високим вмістом рафінованих вуглеводів пов'язане з підвищенням рівня маркерів запалення. Замініть рафіновані вуглеводи цільнозерновими продуктами, такими як кіноа, коричневий рис і продукти з цільної пшениці, які містять більше поживних речовин і допомагають зменшити запалення.

Напої з кофеїном

Тоді як чашка кави може допомогти вам прокинутися, надмірна кількість кофеїну може зневоднювати організм і призвести до м'язової напруги та спазмів, що провокує біль у спині. Сечогінний ефект кофеїну може позбавити організм рідини, необхідної для роботи м'язів. Уникайте зневоднення і вживайте напої з кофеїном разом з великою кількістю води. А краще зверніть увагу на трав'яні чаї, вони є гарною альтернативою, яка не викличе запалення.

Штучні підсолоджувачі

Штучні підсолоджувачі, такі як аспартам, сахарин і сукралоза, зазвичай містяться в дієтичних газованих напоях і снеках без цукру. Згідно з дослідженням, опублікованим у Journal of Pharmacology & Pharmacotherapeutics, ці підсолоджувачі можуть викликати запалення, потенційно погіршуючи больові відчуття.

Уникаючи цих продуктів, що спричиняють запалення, і обираючи здоровіші альтернативи, ви можете зменшити дискомфорт і поліпшити своє здоров'я. Зосередьтеся на збалансованій дієті, багатій на протизапальні продукти, такі як свіжі фрукти, овочі, цільнозернові продукти і нежирні білки, щоб підтримати здоров'я хребта і полегшити біль у спині.


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
32 656
Батько зробив гігантське тату на лобі після того, як програв суперечку своєму синові
19 115
Симптоми міні-інсульту, на які потрібно відразу звернути увагу
17 789
Наталка Денисенко після зміни прізвища показалася голою у ліжку з чоловіком на третій день весілля
17 321
Найнебезпечніший напій для серця: що медики радять виключити з раціону
11 598
Тату замість дієти: чоловік «набив» собі омріяний прес до пляжного сезону
11 169
Його вважали божевільним: чоловік висадив 11 тисяч дерев і вразив усіх результатом
10 575
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
10 346
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
9 939
Не їжте його ввечері: дієтологія назвала заборонений продукт перед сном
9 911
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
8 857
«Усього одна пляшка на день»: що насправді відбувається з організмом від щоденного пива
8 355
Ці ознаки інсульту можуть попередити про загрозу життю: ніколи не ігноруйте їх
8 212
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
Найкрасивіше небесне шоу року: що принесе потік Персеїд кожному знаку Зодіака
0
Наснилось, що померла людина: що кажуть сонники та чому не варто лякатись
0
Анатолій Анатоліч розповів про стосунки з Владом Ямою й чи гостює у нього в США
0
Сигнали, які ми ігноруємо: як наприкінці літа зрозуміти, що організму критично бракує магнію
0
Три знаки зодіаку, яким сьогодні важливо аналізувати інформацію, що надходить
0
Онук Софії Ротару здивував змінами у зовнішності: який вигляд має Анатолій Євдокименко, що втік за кордон
0
«Сардинмаксинг» захопив соцмережі: чому всі раптово почали їсти цю рибу
0
«Оля сказала правду»: Потап заступився за Полякову та назвав її «сталевими яйцями»
0
Готуйте кишені та бажання: 4 знаки Зодіаку, яких чекає шалений успіх до кінця серпня
0
Воюють із привидами: РФ відрапортувала про «взяття» села на Харківщині, що зникло 30 років тому
0
Фальшива інвалідність у 72% прокурорів – масштаби порушення вражають
0
У блискучій сукні з оголеною спиною і на шпильках: Тіна Кароль анонсувала новий концерт
0
Чи справді секс лікує від стресу: науковці дали остаточну відповідь

Секс справді може знизити рівень стресу, але заспокійливий ...

Психологи назвали вік, коли дитину вже можна залишати саму вдома

Психологи пояснили, що готовність дитини залишатися без ...

Подарунки й раптова ніжність: психологиня назвала неочевидні ознаки зради

Реакція людини після викриття може сказати про зраду ...