U-News » Здоров'я » Вчені назвали продукти, які допоможуть стати розумнішими: їжа, що активує роботу мозку
Всі новини

Вчені назвали продукти, які допоможуть стати розумнішими: їжа, що активує роботу мозку

Щоб мозок добре працював до глибокої старості, треба включити до свого раціону ці продукти.

Харчування відіграє ключову роль у належному функціонуванні всіх систем організму, це також стосується роботи мозку. Науковці назвали ряд продуктів, які поліпшують мозкову діяльність. Розповідаємо, що треба їсти, щоб бути розумними і віддалити процес старіння мозку, розказує ТСН.

Які продукти поліпшують роботу мозку: їжа для гостроти розуму

  • Зелені й листові овочі. Капуста кале, шпинат, броколі мають потужний склад корисних сполук, які покращують розумову діяльність. Це вітамін К, лютеїн, фолієва кислота й бета-каротин. Дослідження науковців показали, що ця рослинна їжа уповільнює зниження когнітивних функцій та захищає мозок від старечих захворювань.
  • Жирна риба є важливим джерелом поліненасичених жирних кислот омега-3. Це здорові жири, які нівелюють дію білка – бета-амілоїда, що відкладається в мозку людей, які страждають на хворобу Альцгеймера. Лікарі рекомендують їсти жирну рибу хоча б 2 рази на тиждень чи замінити її на авокадо, насіння льону, волоські горіхи.
  • Ягоди містять флавоноїди, які покращують когнітивні функції та пам’ять. У 2012 році науковці провели дослідження, яке показало, що вживання двох порцій полуниці чи суниці на тиждень віддалило зниження пам’яті у жінок аж на три роки.
  • Чай та кава. Ці напої містять кофеїн, який не тільки підвищує рівень енергії та концентрації вранці. В дослідженні 2014 року, опублікованому в "The Journal of Nutrition", учасники, які постійно вживали напої з кофеїном, показали найкращі результати в тестах на розумові здібності.
  • Волоські горіхи містять якісний рослинний білок та здорові поліненасичені жири. Дослідження науковців від 2015 року з Каліфорнійського університету в Лос-Анджелесі показало позитивний зв'язок між вживанням грецьких горіхів та результатами когнітивних тестів. Цей продукт містить жирні кислоти омега-3 та альфа-ліноленову кислоту, які сприяють зниженню кров’яного тиску та захищають артерії від ламкості, що добре як для серця, так і для діяльності мозку.

Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
32 536
Батько зробив гігантське тату на лобі після того, як програв суперечку своєму синові
19 066
Наталка Денисенко після зміни прізвища показалася голою у ліжку з чоловіком на третій день весілля
17 189
Знижує тиск і вагу: названо дешевий продукт, який потрібно вживати щодня
16 676
Симптоми міні-інсульту, на які потрібно відразу звернути увагу
16 364
Найнебезпечніший напій для серця: що медики радять виключити з раціону
11 384
Його вважали божевільним: чоловік висадив 11 тисяч дерев і вразив усіх результатом
10 473
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
10 257
Тату замість дієти: чоловік «набив» собі омріяний прес до пляжного сезону
9 971
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
9 850
Не їжте його ввечері: дієтологія назвала заборонений продукт перед сном
9 840
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
8 833
«Усього одна пляшка на день»: що насправді відбувається з організмом від щоденного пива
8 275
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
"Оля сказала правду": Потап заступився за Полякову після її скандальних заяв
0
Готуйте кишені та бажання: 4 знаки Зодіаку, яких чекає шалений успіх до кінця серпня
0
Воюють із привидами: РФ відрапортувала про «взяття» села на Харківщині, що зникло 30 років тому
0
Фальшива інвалідність у 72% прокурорів – масштаби порушення вражають
0
У блискучій сукні з оголеною спиною і на шпильках: Тіна Кароль анонсувала новий концерт
0
Настя Каменських знову вийде заміж за Потапа: співачка заінтригувала заявою
0
Не боги, а прибульці: колишній перекладач Ватикану дав скандальне тлумачення Біблії
0
Чому чоловік і дружина перестають відверто говорити: 7 причин емоційної дистанції
0
З 18 серпня життя піде в плюс: ці 3 знаки зодіаку отримають довгоочікувані новини
0
K-pop-блогерка померла під час прямого ефіру після хвилі критики з боку фанатів
0
«Я лоханулась»: Оля Полякова відверто розсекретила, із чим залишиться у разі розлучення
0
Як обрати солодкий кавун: не варто покладатися лише на звук
0
Подарунки й раптова ніжність: психологиня назвала неочевидні ознаки зради

Реакція людини після викриття може сказати про зраду ...

Колишній застряг у голові: як пережити розставання, яке болить навіть через багато років

Час не завжди лікує, іноді навіть через десятиліття людина ...

Коли самого кохання замало: 20 головних викликів у стосунках із великою різницею у віці

Кохання часто вважають наймогутнішою силою, здатною ...