Існує безліч причин, через які шина може почати повільно спускатися. Найчастіші з них – це проблема з герметичністю ніпеля або невеликий саморіз у протекторі. У такому разі повітря виходить поступово.
У більшості випадків водій довгий час може не помічати змін, що відбуваються, адже цей процес розвивається майже непомітно. Фахівець у розмові з редакцією порталу ampercar.com розповів, скільки водій може проїхати на спущеному колесі без шкоди для покришки.
Головна проблема при русі на приспущеному колесі полягає в тому, що ті ділянки шини, які ніколи не повинні стикатися з дорогою, починають інтенсивно тертись про асфальт.
Але це ще не все: вбудований у гуму корд, покликаний тримати форму і забезпечувати цілісність, теж починає зазнавати серйозних навантажень.
Крім того, напівспущені шини негативно впливають на керованість автомобіля та збільшують витрату палива. При русі на високій швидкості можна легко втратити контроль над машиною навіть на ідеально рівному покритті, не кажучи вже про складні та непередбачувані дорожні умови.
Тому краще не продовжувати рух на авто зі спущеним колесом. При першій же нагоді варто його підкачати і якнайшвидше вирушити до найближчого шиномонтажу. Але що робити, якщо під рукою немає насосу?
У разі, коли шина помітно спустилася, дуже важливо тверезо оцінити тиск у ній. Якщо диск ще не торкається внутрішньої поверхні покришки, існує можливість доїхати до найближчого шиномонтажу, але при цьому відстань не повинна перевищувати 5-7 км.
У процесі руху необхідно дотримуватись гранично низької швидкості, уникати різких маневрів та періодично робити зупинки, щоб перевірити стан шини.
Такий режим пересування може значно знизити ризик пошкодження покришки, що дозволить відновити її функціональність після ремонту. Однак набагато розумнішим рішенням буде відразу замінити колесо, що спустилося, на запасне.