Скрип гальм в осінню пору – досить поширена проблема, зумовлена брудом, підвищеною вологістю та іншими атрибутами сезону.
Однією з найчастіших причин появи неприємного звуку є потрапляння дрібного каміння між гальмівними колодками і диском. Цей шум може сигналізувати про необхідність проведення діагностики.
Якщо причина скрипу криється в застряглому камінчику, проблему іноді вдається вирішити шляхом декількох натискань на педаль гальма.
Якщо ж машина довго перебувала в холодному гаражі або на відкритому повітрі, на гальмівних дисках може з’явитися корозія. Згодом іржа перейде на колодки, наслідком чого стане заклинювання останніх.
Для усунення викликаного корозією скрипу доцільно зробити “прокачування” гальм для очищення дисків за рахунок тертя. Якщо ж іржа проникла всередину супортів, це може стати причиною серйозних несправностей і блокування коліс. Тому перед запуском машини після затяжного простою рекомендується перевірити функціональність гальмівної системи.
Ще однією причиною скрипу може стати деформація гальмівного диска внаслідок різкого охолодження після проїзду через глибоку калюжу. У цьому разі доведеться замінити пошкоджений елемент.
Також варто враховувати природний знос гальмівних колодок: передні потребують заміни в середньому через кожні 15-30 тис. км пробігу, а задні можуть прослужити до 60 тис. км.