U-News » Здоров'я » Які продукти підвищують ризик передчасної смерті
Всі новини

Які продукти підвищують ризик передчасної смерті

Вчені з Університету Сан-Паулу з’ясували, які продукти збільшують ризик ранньої смерті.

Повідомляється, що близько 57 тисяч передчасних смертей людей у ​​Бразилії були пов’язані із споживанням продуктів з високим ступенем обробки. Вчені кажуть, що така їжа може підвищити ризик розвитку захворювань серцево-судинної системи. Саме ці захворювання – один із основних факторів передчасної смерті.

Вчені пояснили, що продукти з високим ступенем обробки містять більше штучних добавок. Зокрема, йдеться про локшину швидкого приготування, хот-доги, хліб, торти, шинку, заморожену піцу, печиво.

Дослідники також підрахували, що якби всі дорослі жителі Бразилії скоротили споживання ультраоброблених продуктів, у країні могло б бути приблизно на 20 тисяч менше за передчасні смерті на рік.


Читають Коментують
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
27 782
Він був ошелешений: дівчина за допомогою купальника оригінально розіграла коханого
17 846
Який хліб підвищує цукор, а який — ні: вибір фахівців
17 117
«Святі каченята!»: мережу підірвав кумедний випадок з 6-річною дівчинкою, яка епічно вилаяла повітряну тривогу
16 531
Найдорожче полювання в історії: чим насправді виявився загадковий об'єкт, який Пентагон збив ракетою за пів мільйона доларів
13 425
Лікарі розповіли, від яких продуктів слід відмовитись при високому холестерині
11 885
Названий ідеальний овоч для захисту від смертельних порушень серця
11 723
Як прожити довше: названо “правильне поєднання” фруктів і овочів для довголіття
11 653
Названо сім попереджувальних симптомів жирової хвороби печінки
11 524
Науковці виявили несподіваний вплив кави на печінку
10 675
Абсурд пробив чергове дно: у РФ зліпили дитячий атракціон «Орєшнік» і миттєво зганьбилися
10 673
Кардіологи назвали явні ознаки смерті, що наближається
10 274
Медики назвали продукти харчування, які «вбивають» нирки
8 665
Італійці рятуються від спеки без кондиціонера: три прості хитрощі для прохолоди вдома
0
Удача сама йде в руки: одному знаку Зодіаку доля готує унікальний шанс до кінця тижня
0
Куди зник Павло Костіцин: де під час війни перебуває ексведучий "Битви екстрасенсів" і чим займається
0
Міша Романова опинилася під крапельницями: що сталося з ексучасницею “ВІА Гри”
0
Відчайдушний маркетинг в Криму: готелі пропонують трішки бензину за бронювання
0
Леся Нікітюк показала в повний зріст сина Оскара, якому скоро один рік
0
Третя дитина Бреда Пітта офіційно зреклася його прізвища: за що діти Анджеліни Джолі ненавидять батька
0
Ексдружина Остапчука позбулася його прізвища через чотири роки після розлучення й зробила заяву
0
Раковина блищатиме від чистоти без соди чи оцту: одна хитрість
0
Не списуйте на втому: відомий онколог закликав терміново перевіритися, якщо у вас з'явився цей симптом
0
Названо ангела-охоронця за датою народження: як знайти свого покровителя
0
Огірки ростуть кривими та жовтіють: що терміново потрібно зробити
0
Головного врожаю вже не буде: одна помилка під час поливу, яка змушує цибулю цвісти
0
Смачна і свіжа полуниця: найкраще закручування на зиму, яке варто зробити вже сьогодні

Якщо ви любите ласувати полуницею не лише в сезон, таке ...

Закохатися, перебуваючи у шлюбі: чому це стається навіть у щасливих стосунках

Багатьом здається, що справжнє кохання автоматично захищає ...

Чому інтим у басейні може бути небезпечним: пояснення експертів

Інтим у воді може здаватися привабливою ідеєю, однак ...