Акумулятор має свій термін служби, і якщо йому вже більше трьох років, будьте готові до того, що він може підвести в будь-який момент. Хоча, якщо чесно, навіть новий акумулятор може раптом вийти з ладу.
Що варто знати
Є два сценарії. Перший – найпростіший: через замикання між пластинами або обрив контакту акумулятор може повністю перестати працювати. Це трапляється раптово, і передбачити таку поломку практично неможливо.
Другий варіант – поступове погіршення характеристик. Наприклад, якщо акумулятор постійно недозаряджається або просто «втомився» від часу. У цьому випадку ви можете помітити, як падає його ємність, знижується щільність електроліту, і заздалегідь підготуватися до заміни.
Щоб не прогавити момент, експерти радять звертати увагу на те, як заводиться авто. Якщо стартер обертає двигун впевнено і без просадок напруги – все гаразд. Звісно, це якщо за вікном не мінус 50. Також можна перевірити напругу на акумуляторі перед запуском двигуна. Якщо менше 12,5 вольт – це вже сигнал, що варто замислитися про його стан.
Ще один важливий момент: якщо після кількох днів простою автомобіль починає заводитися з труднощами, це також може бути ознакою проблем із акумулятором. Навіть якщо на перший погляд все ніби нормально.
Тож зараз саме час перевірити свій акумулятор, зарядити його чи, якщо потрібно, замінити на новий. Зробити це краще до настання справжніх морозів – так ви уникнете зайвого клопоту взимку.