Відомий механік Скотті Кілмер у своєму нещодавньому відео розповів про системи безключового запалювання і те, як вони можуть підвищити ризик крадіжки автомобіля.
Він розкритикував “розумні” ключі та показав перевагу фізичних, пише The Sun.
“Мені подобаються звичайні, старі ключі. Вони дешеві і дуже рідко ламаються, а от нові ключі без ключа з радіочастотною ідентифікацією коштують цілий статок, якщо їх загубити”, – зазначив він.
За інформацією A+ Mobile Locksmiths, типовий діапазон цін на перепрограмування смартключів у приватних слюсарів становить від 50 до 100 доларів. Для дилерського центру ця послуга коштує від 220 до 500 доларів.
За словами Кілмера, зручність відсутності фізичного ключа стає очевидною, коли брелок намокає.
“На відміну від звичайного ключа, вони не є водонепроникними. Якщо вони впадуть у воду або випадково потраплять у пральну машину, прощавайте”, – пояснив він.
Щодо крадіжок Кілмер згадав про клонування сигналу RDIF за допомогою RFID-передавача.
“Це також полегшує викрадення вашого автомобіля. Люди можуть копіювати ці сигнали. Зі звичайним ключем вони повинні зробити копію ключа. З [безключовими брелоками] не потрібно копіювати ключ – лише комп’ютерний сигнал”, – підкреслив автомеханік.
Іншим методом також є посилення сигналу RFID, який копіює сигнал та посилює його біля автівки, аби обдурити систему безпеки, змусивши її думати, що ключ знаходиться досить близько, аби відкрити машину та зняти протиугінну систему з охорони, зауважують слюсарі Sure Lock & Key.
Проте не все так просто.
“Перш за все, не всі автомобілі можна зламати описаним вище методом. Для вашого спокою зазначимо, що дефекти шифрування зазвичай поширені серед старих автомобілів, проданих за межами США”, – запевнили на сайті Sure Lock & Key.
За даними сайту, найбільш вразливими Сайт до клонування ключів є бренди Toyota, Hyundai, Kia і Tesla.