Зазвичай сигнальна лампа «Check Engine» в сучасному автомобілі попереджає про проблеми з двигуном або паливною системою, проте нерідко індикатор загоряється з якоїсь дурної причини і просто дратує водія.
Відключити його при цьому може бути не так просто. Експерти порталу Interia розповіли, як це зробити самостійно без допомоги фахівця.
Використання сканера OBD-II:
Якщо у вас є діагностичний сканер OBD-II, підключіть його до розташованого під рульовою колонкою роз’єму. Увімкніть запалювання, не запускаючи двигун. Зчитайте коди помилок за допомогою сканера і збережіть їх для подальшого аналізу. Видаліть коди помилок, використовуючи функцію «Clear» на пристрої.
Вимкнення акумулятора:
У старих моделях скинути коди помилок можна за допомогою звичайного відключення акумулятора від мережі. Для цього потрібно вимкнути запалювання, від’єднати мінусову клему акумулятора за допомогою гайкового ключа. Після цього краще натиснути на кнопку клаксона, утримуючи її близько 30 секунд для повного витрачання залишкової електрики в системі. Потім слід почекати близько 15 хвилин і під’єднати клему назад.
Перевірка кришки бензобака:
Іноді індикатор загоряється просто тому, що ви нещільно закрили кришку паливного бака.
Важливо пам’ятати, що скидати індикатор «Check Engine» слід тільки після усунення причини його загоряння. Ігнорування серйозних несправностей може призвести до погіршення стану автомобіля і збільшення витрат на ремонт.