Різке похолодання в Україні спричинило масові проблеми з дизельним паливом. Водії скаржаться, що дизель замерзає в баках, забиває паливні фільтри та унеможливлює експлуатацію транспорту. Виявилося, що пальне не відповідає заявленим характеристикам і не витримує навіть помірних морозів.
Про це повідомив засновник логістичної групи компаній “Прайм” та експерт паливного ринку Дмитро Льоушкін, пише Експерт.
Чому дизель масово замерзає
За словами Льоушкіна, в Україну завозили дизельне паливо, розраховане на м’яку європейську зиму. Формально воно повинно витримувати до -21°C, але насправді вже при -10°C утворюється осад, який забиває паливну систему.
“Зимового дизеля немає, від слова “зовсім”. Всі були впевнені, що серйозних морозів не буде, тому постачання справжнього зимового пального навіть не планували. В результаті всі АЗС отримали проблемний дизель, який тепер замерзає прямо в баках”, – пояснює експерт.
Чим це загрожує
Через паливну кризу власники АЗС екстрено шукають способи виправити ситуацію. Одні додають керосин, інші використовують дорогі антигелі, а деякі навіть змішують дизель із бензином, що може призвести до поломок двигунів.
Водії, які вже зіштовхнулися з проблемами, скаржаться на засмічення фільтрів, вихід з ладу паливних систем і неможливість завести авто вранці.
Ситуація може загостритися, якщо похолодання триватиме, а мережі АЗС не переглянуть якість пального.