U-News » Здоров'я » Кава знижує ризик діабету 2 типу, але тільки за однієї умови
Всі новини

Кава знижує ризик діабету 2 типу, але тільки за однієї умови

Вчені проводили експеримент понад 30 років.

Американський журнал клінічного харчування опублікував проведене Гарвардською школою громадської охорони здоров'я велике дослідження на тему впливу кави на ризик розвитку діабету 2 типу, пише Мета.

Для визначення зв'язку між вживанням цього популярного напою і поширеним захворюванням, дослідники вивчали пристрасть до кофеїну майже 290 тисяч осіб.

Варто зазначити, що сам експеримент тривав 34 роки в рамках трьох великих медичних досліджень.

Кожен учасник ділився інформацією про кількість випитих чашок, додавання різних підсолоджувачів і стан здоров'я.

До кінця дослідження у 13 281 людини розвинувся діабет 2 типу.

Виявилося, що ті випробовувані, які просто пили чашку чорної кави, мали на 10% менші шанси захворіти на діабет другого типу. Це стосується і тих, хто вживав напій із молоком.

Однак кавомани, які додавали цукор або підсолоджувачі до напою, мали вищі шанси зіткнутися з цією хворобою, стверджують автори дослідження.


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
32 159
Батько зробив гігантське тату на лобі після того, як програв суперечку своєму синові
18 974
Наталка Денисенко після зміни прізвища показалася голою у ліжку з чоловіком на третій день весілля
16 802
Знижує тиск і вагу: названо дешевий продукт, який потрібно вживати щодня
16 426
Рятівники серцево-судинної системи: 5 овочів, які знижують рівень поганого холестерину
11 957
Найнебезпечніший напій для серця: що медики радять виключити з раціону
11 114
Його вважали божевільним: чоловік висадив 11 тисяч дерев і вразив усіх результатом
10 230
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
10 060
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
9 653
Не їжте його ввечері: дієтологія назвала заборонений продукт перед сном
9 612
Названо небезпечні ознаки захворювання серця: їх часто ігнорують
9 190
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
8 758
«Усього одна пляшка на день»: що насправді відбувається з організмом від щоденного пива
8 124
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
Євгенія Власова повернулася на сцену у 48 років: як зараз виглядає співачка
0
«Преміальне казино»: як російські компанії замінили чесні виплати робітникам лотереєю
0
Солодкий обман: на що звертати увагу при купівлі вівсянки, щоб не нашкодити здоров'ю
0
Імпортозаміщення в кіно: у Петербурзі цілими днями показують стрічку про Колобка
0
Військовозобов'язаним за кордоном полегшили доступ до консульства – що змінилося
0
Лопес у 57 років виглядає на 30: співачка в спідньому показала ідеальний прес та бюст без ретуші
0
Справа не в голоді: несподівані причини, чому бурчить у животі, та коли це небезпечно
0
Новий гучний скандал: Олі Поляковій нагадали її неоднозначні слова про допомогу армії
0
Помилка при лихоманці: коли температуру треба збивати негайно, а коли краще зачекати
0
Ахтем Сеітаблаєв нарешті відверто розповів, чому за крок до весілля покинув молоду наречену
0
Зіпсують усю працю: які кришки категорично не можна купувати для консервації
0
Навіщо розпилювати оцет біля вхідних дверей: цей лайфхак мало хто знає
0
Подарунки й раптова ніжність: психологиня назвала неочевидні ознаки зради

Реакція людини після викриття може сказати про зраду ...

Колишній застряг у голові: як пережити розставання, яке болить навіть через багато років

Час не завжди лікує, іноді навіть через десятиліття людина ...

Коли самого кохання замало: 20 головних викликів у стосунках із великою різницею у віці

Кохання часто вважають наймогутнішою силою, здатною ...