U-News » Здоров'я » Що корисно їсти при підвищеному тиску: дієтологи назвали ідеальну для цього ягоду
Всі новини

Що корисно їсти при підвищеному тиску: дієтологи назвали ідеальну для цього ягоду

Антоціаніни, які містяться в цьому продукті, дозволяють судинам розслабитися, що сприяє зниженню тиску.

Чорниця - саме той продукт, який варто додати до раціону. По-перше, вона смачна, а по-друге - корисна. У якому б вигляді ви не вживали чорницю - вона допомагає вашому серцю, стверджують і дієтологи, і кардіологи. Про це пише Parade, інформує Уніан.

Якщо говорити простою мовою, то чорниця містить сполуки, які покращують кровотік у судинах, а це допомагає знижувати тиск. Наукове ж пояснення дав кардіолог, директор Програми структурного серця в Memorial Care Saddleback Medical Center Чен-Хан Чен.

Усе завдяки високому вмісту антоціанінів - антиоксидантів із протизапальними властивостями. Вони покращують функцію ендотеліальних клітин у кровоносних судинах, що дозволяє судинам розслаблятися і сприяє кращому контролю тиску, - зазначив він.

Дослідження 2019 року, опубліковане в The Journals of Gerontology, показало, що щоденне вживання чорниці може знижувати систолічний тиск (верхній показник) приблизно на 5 мм рт. ст. Цей показник є найважливішим для оцінки ризику серцево-судинних захворювань.

Ймовірно, антоціаніни стимулюють вироблення оксиду азоту, що покращує кровотік. Чорниця також може зменшувати жорсткість артерій, яка, як і високий тиск, підвищує ризик серцевих хвороб, - каже дієтологиня Софі Ловер.

До всього чорниця багата на клітковину, а дієта з високим вмістом клітковини сприяє зниженню тиску.

Чорниця ефективна для різних груп населення

Експертка Кіт Бройєр з Wild Blueberry Association of North America зазначає, що чорниця приносить користь і здоровим літнім людям, і жінкам у постменопаузі. У дослідженнях чорницю вживали не лише свіжою, а й у вигляді порошку з ліофілізованих ягід - ефект був той самий: тиск знижувався.

Антоціаніни, які є в чорниці, можуть також знижувати рівень запалення, боротися зі стресом, сповільнювати старіння, підтримувати пам’ять, забезпечувати організм вітамінами C і K.

Скільки чорниці треба їсти щодня

Кардіолог Чен радить щодня вживати дві порції ягід, тобто дві чашки. На думку дієтологині Ловер, хоча б одна чашка чорниці на день буде ідеальним стартом для зниження тиску.

Для ще більшої користі експерти рекомендують обирати дикорослу чорницю, а не вирощену в домашніх умовах. 

Дикоросла чорниця може бути маленькою, але вона має велику цінність. Оскільки вона менша, в кожній чашці ви отримуєте більше ягід (і більше багатої на поживні речовини шкірки), - стверджує Бройєр.

За її словами, дикоросла чорниця має вдвічі більшу антиоксидантну силу, у ній на 33 відсотки більше антоціанів і на 72 відсотки більше клітковини. 

Що ще допомагає при високому тиску

Експерти наголосили, що допомагають знизити тиск і інші ягоди, фрукти та овочі, зокрема ті, які містять антоціаніни (полуниця, ожина, малина), флавоноїди (апельсини, лимони), калій (банани, ківі, кавуни, курага, шпинат, сочевиця, солодка картопля)


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
31 848
Батько зробив гігантське тату на лобі після того, як програв суперечку своєму синові
18 772
Знижує тиск і вагу: названо дешевий продукт, який потрібно вживати щодня
16 205
Рятівники серцево-судинної системи: 5 овочів, які знижують рівень поганого холестерину
11 820
Цироз може маскуватися під втому: 4 симптоми, які ви точно пропускаєте
9 985
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
9 785
Не їжте його ввечері: дієтологія назвала заборонений продукт перед сном
9 428
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
9 341
Названо небезпечні ознаки захворювання серця: їх часто ігнорують
9 123
Концерт Вєрки Сердючки в Одесі спричинив скандал у мережі: думки українців розділилися
8 948
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
8 690
«Усього одна пляшка на день»: що насправді відбувається з організмом від щоденного пива
7 991
Ці ознаки інсульту можуть попередити про загрозу життю: ніколи не ігноруйте їх
7 966
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
Його вважали божевільним: чоловік висадив 11 тисяч дерев і вразив усіх результатом
0
Сонячне затемнення і містичний Коридор: що для нас готує цей тиждень і які дні будуть вдалими
0
«Ми компенсуємо»: Юрій Горбунов розкрив правду про спілкування з кумом Потапом
0
Мухи атакують удома: через що комах раптом побільшало і як їх позбутися
0
Народжені у ці чотири місяці мають особливу рису: їм легше досягати успіху
0
Недооцінений суперфуд: 7 причин, чому перловка має бути на вашому столі
0
У мінішортах та ідеальній формі: 50-річна Марічка Падалко вразила стрункою фігурою
0
Наталка Денисенко після зміни прізвища показалася голою у ліжку з чоловіком на третій день весілля
0
Таро-гороскоп на тиждень: кому пророкують фінансовий прорив, а кому - любовні драми
0
Вчені знайшли зв'язок: які продукти можуть стимулювати метастази при онкології
0
Б'є по тілу: які хвороби провокує хронічний стрес і як вчасно їх помітити
0
Як перестати постійно відкладати справи на завтра: 5 порад від психологів
0
Подарунки й раптова ніжність: психологиня назвала неочевидні ознаки зради

Реакція людини після викриття може сказати про зраду ...

Колишній застряг у голові: як пережити розставання, яке болить навіть через багато років

Час не завжди лікує, іноді навіть через десятиліття людина ...

Коли самого кохання замало: 20 головних викликів у стосунках із великою різницею у віці

Кохання часто вважають наймогутнішою силою, здатною ...