U-News » Здоров'я » Медики назвали бюджетний напій, який підтримує здоров’я серця
Всі новини

Медики назвали бюджетний напій, який підтримує здоров’я серця

Щоденне вживання одного простого гарячого напою може стати ключем до зниження рівня холестерину та зміцнення серця. Дослідження показують, що цей напій, вартістю всього кілька копійок за чашку, може «значно» зменшувати рівень холестерину в крові.

Високий холестерин – серйозна проблема, коли в кровоносних судинах накопичується жироподібна речовина, яка утворює відкладення на стінках артерій і може перешкоджати нормальному кровотоку. Це збільшує ризик небезпечних станів – інсульту та серцевого нападу. На рівень холестерину впливає безліч факторів, і харчування відіграє тут ключову роль.

Наприклад, надмірне споживання насичених жирів підвищує холестерин. На щастя, зміни у раціоні можуть допомогти знизити його.

Одне з досліджень, опублікованих у Journal of the American Dietetic Association у 2011 році, показало: катехіни – тип поліфенолів, що міститься у зеленому чаї – сприяють суттєвому зниженню загального холестерину та його «поганої» фракції (ЛПНЩ).

Автори зробили висновок:

«Споживання катехінів зеленого чаю пов’язане зі статистично значним зниженням рівня загального холестерину та ліпопротеїнів низької щільності. При цьому воно не впливає на рівень «хорошого» холестерину (ЛПВЩ) чи тригліцеридів».

Подібні результати підтвердив і метааналіз 2020 року, опублікований у Nutrition Journal, який охопив понад 3 300 учасників.

«Загалом споживання зеленого чаю значно знижувало рівень загального та «поганого» холестерину порівняно з контрольною групою. Водночас впливу на «хороший» холестерин не виявлено, але тригліцериди теж знижувалися».

Цікаво, що результати були однаковими як у людей із зайвою вагою, так і в тих, хто мав нормальну масу тіла. Однак науковці наголошують: потрібні подальші дослідження з більш тривалим періодом спостереження та різними групами населення.

Минулого року професорка Гарвардської школи громадського здоров’я Тереза Фунг також зазначила, що катехіни зеленого чаю можуть не лише зменшувати ризик серцево-судинних хвороб і раку, але й допомагати регулювати рівень цукру в крові та навіть запобігати карієсу. Вона радить пити три чашки зеленого чаю на день для максимального ефекту.

Якщо ви хвилюєтесь через високий рівень холестерину, варто проконсультуватися зі своїм лікарем і переглянути щоденне меню.

ukrhealth


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
31 629
Батько зробив гігантське тату на лобі після того, як програв суперечку своєму синові
18 651
Знижує тиск і вагу: названо дешевий продукт, який потрібно вживати щодня
16 074
Рятівники серцево-судинної системи: 5 овочів, які знижують рівень поганого холестерину
11 747
Цироз може маскуватися під втому: 4 симптоми, які ви точно пропускаєте
9 909
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
9 551
Не їжте його ввечері: дієтологія назвала заборонений продукт перед сном
9 336
Названо небезпечні ознаки захворювання серця: їх часто ігнорують
9 073
Концерт Вєрки Сердючки в Одесі спричинив скандал у мережі: думки українців розділилися
8 853
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
8 642
Ці ознаки інсульту можуть попередити про загрозу життю: ніколи не ігноруйте їх
7 905
«Усього одна пляшка на день»: що насправді відбувається з організмом від щоденного пива
7 864
4 популярні напої, які тільки шкодять травленню
7 317
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
Б'є по тілу: які хвороби провокує хронічний стрес і як вчасно їх помітити
0
Як перестати постійно відкладати справи на завтра: 5 порад від психологів
0
Полякова вибухнула через гейт її звернення до Галкіна з Пугачовою й рознесла українців: "Це дурість"
0
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
0
Вік - не про них: ці знаки зодіаку стають тільки привабливішим з часом
0
Що потрібно їсти для здорового серця: список найкращих продуктів
0
Відомий ведучий виїхав з України під час війни: його змусили дати пояснення
0
Сонце сяде двічі за день: село, де живуть десятеро людей, готується до космічного видовища
0
Диво на добу: як приїзд Путіна в Красноярськ «збив» ціни на бензин удвічі
0
Не «кохана» і не «королева»: як Чарльз називає Каміллу наодинці
0
"Мисливець на алігаторів": Дружина MONATIK засвітила півторарічного сина та здивувала його розвагами
0
Чи не найкраща звичка: чи можна вживати солодке на голодний шлунок
0
Колишній застряг у голові: як пережити розставання, яке болить навіть через багато років

Час не завжди лікує, іноді навіть через десятиліття людина ...

Коли самого кохання замало: 20 головних викликів у стосунках із великою різницею у віці

Кохання часто вважають наймогутнішою силою, здатною ...

Астрологиня назвала жінок зодіаку, про яких кажуть, що вони - справжні королеви

У дитинстві кожна дівчинка мріє стати принцесою, і майже ...